Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iemand "ket" achtige verschijnselen? anders snel geintressseerd"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone klinkt echt wel netjes allemaal hoe lang heb jij moeten wachten op je bestelling? had een bericht gehad dat het vorige maandag verzonden zou worden... maar heb tot op heden nog niets ontvangen ik hoop echt wel dat het er voor de feestdagen is"
"Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone ben nog steeds op men pakketje aan het wachten. zou iets mis gegaan zijn bij de verzending. ze zouden het nu in orde gebracht hebben... dus hoop alsnog dit voor het weekend te ontvangen"
"ik ben er toch benieuwd naar. ik hoop enigzins dat ik er dit weekend tijd voor vind... aangezien de effecten ook wel even duren als ik zo lees waren de psychedelische effecten eigenlijk mild of toch eerder een heftige ervaring?"
"heb je dit trouwens gerook of oraal ingenomen? ik ben aan het denken om de vaporazer nog is boven te halen. dit leek me ook vrij nuttig http://www.alpha-methyltryptamine.com/ dit zouden ongeveer de dossisen zijn met de effecten van de betreffende proefpersoon. lijkt me wel leuk spul waar je toch wel wat mee kunt experimenteren betreffende het effect. twijfel nu wat ik vanavond wil doen amt of methoxetamine."
"vanavond ga ik het eindelijk is uitproberen. ben echt wel nieuwschierig! research chemicals gaan de laaste tijd toch sterk vooruit is men indruk benzo fury, methoxetamine... denk dat ik 10 mg ga vaporizen."
"ik heb daar vorige week besteld, en het is keurig geleverd wel pakketpost gekozen!! over de kwaliteit zal ik je na het weekend wel meer kunnen vertellen"
"over de kwaliteit kan ik zeker ni klagen was wel men eerste keer dat ik dit spul gebruikte.. eerst dacht ik niks te voelen, dan toch maar een beetje bijgenomen.. maar toen sloeg de bom in stond bijna te shaken op men benen"
"slunse zei: da's leuk om te horen het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was? Klik om te vergroten... het was idd methylone. heb er ongeveer een week op moeten wachten. dit was wel pakketpost voor belgie... dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief. mss dat dit ook een verschil kan maken?!"
"slunse zei: katastroof zei: slunse zei: da's leuk om te horen het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was? Klik om te vergroten... het was idd methylone. heb er ongeveer een week op moeten wachten. dit was wel pakketpost voor belgie... dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief. mss dat dit ook een verschil kan maken?! Klik om te vergroten... ok schitterend. heb je de europese overschrijving ook moeten maken met als naam van de begunstigde alleen een korte achternaam? dat was ook nog iets dat ik toch een beetje wantrouwde Klik om te vergroten... bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven..."