Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk report Jonas. Had je na 6 uurtjes nog steeds die rush(hard gaan)? Na 6 uur voel ik alleen nog maar die vaagheid, dan heeft bijpakken bij mij echt geen zin meer. Misschien is het leuk om te vertellen wat je precies voelt bij iedere keer bijnemen,(rush, love-feeling, malende kaken), en de tijden van inname, ik weet het, het is moeilijk onthouden . Ik hoop dat jeje gebruik een beetje in de hand houd, je bent nog zo jong man. ps:keep it hardcore"
"Hey party-people, Heb al enkele ervaringen gelezen op dit forum, vond t erg leuk om te weten hoe anderen het hebben ervaren, hierbij mijn eerste ervaring met X. Heb ongeveer 1 jaar geleden voor het eerst hard-drugs gebruikt. XTC wel te verstaan. Ik was toen 27 jaar. Ik was altijd anti-harddrugs. Tot het moment vrienden van mij gingen experimenteren met XTC. Het heeft toen zeker nog een half jaar geduurd voordat ik zelf ook voor het eerst X zou nemen. Het begon allemaal op een een koude zaterdag avond. Mijn vrienden zouden naar een Hardcore-feest gaan. Ik was totaal niet gecharmeerd van het HC-genre. Maar ik was alleen thuis en had niets te doen. Mijn vrienden hebben mij toen overgehaald om mee te gaan naar het HC- feest. Ik had er totaal geen beeld bij alleen dat er harde beuk-muziek gedraaid zou worden. En dat er zeer waarschijnlijk kale mannetjes zouden rondlopen in traningpakken. We dronken een paar drankjes bij een vriend van mij en waren gezellig aan het ouwehoeren over de avond. Had totaal geen idee wat er die avond ging gebeuren. Ik liet me helemaal verrassen. Op een gegeven moment vraagt een vriend die al ervaring had met X, of ik dat ook wilde proberen. Het was immers niet mijn muziek, en met een pilltje zou ik de muziek nog wel kunnen verdragen. Ik dacht er niet eens over na, en zei dat ik het wel wilde proberen. Rond een uur of 2300 kwamen we aan bij het feest. Het viel me al op dat de sfeer er goed in zat (misschien door de drugs) en dat het wat dat betreft wel gezellige boel was. Binnen aangkomen geen drank meer genuttigd omdat ik wist dat het geen goede combi was met X. De sfeer was goed, en vrienden van mij konden niet wachten totdat ik mijn eerste ervaring met hun zou delen. Het was immers mijn eerste keer. Rond een uur of 1 zou er een goede dj draaien. Ik had totaal geen notie wie er wat draaide en hoe goed ze wel niet waren. Ik kwam al goed in de stemming en rond 1 uur heb ik dan mn eerste pil genomen. Ik was helemaal niet zenuwachtig, had ook geen verwachtingen, en had in eerste instantie wel het idee dat het bij mij niet zoveel zou doen. Heb al die tijd wel geroepen dat iig een van mn vrienden bij me moest blijven in geval het niet goed zou gaan. Ik denk dat het een half uur duurde voordat ik het gvoel kreeg door mn hoeven heen te zakken. Mn knieen waren net elastiekjes en voelde een soort overweldigend onbeschrijfelijk gevoel alsof ik werd opgetild. Voelde me een paar seconden angstig en misselijk, maar na een paar slokken water belande ik weer met beide benen op de grond en voelde ik me de koning van het Hardcore-bal. Ik heb die avond lopen hakke als een pro. Ik heb contacten gelegd met de hele zaal. Heb hele praat-sessies gehouden. En toen kwam het, het raketje, ik heb nog nooit zo een lekker ijsje gehad als toen, denk dat ik erna nog wel 5 heb gehad. Het gevoel was heel intens(love-gevoel) de geluiden de lichten de bass die door je lijf heen dreunt was heerlijk. Niet gehalucineerd, nog nooit gehad trouwens. Weet nog wel dat we naar een andere zaal gingen en dat ik het ineens koud kreeg, en ik opeens zei dat we terug moesten naar de zaal waar we vandaan kwamen omdat die veel leuker en warmer was, geen idee waarom maar dat beleefde ik toen zo. Iedereen weer terug. Ik heb met 1 pil van 1 tot 5 een top-avond gehad. Heel raar maar vanaf dat moment ben ik heel anders tegen de HC-scene gaan aankijken, ik ben zelfs de muziek gaan waarderen. Ik ben ook nuchter of op alcohol naar HC feesten gegaan en vind het nog steeds helemaal top. Ik weet niet wat voor pil en hoeveel mg dr in zat. Achteraf gezien was dat niet zo snugger, had me wel beter willen inlezen. Maar het feit dat ik mijn vrienden vertrouw, gaf wel de doorslag om het uberhaupt te doen. Ik heb mij dr nu veel verder in verdiept. En ga nu ook veel beter voorbereid om met X. Ik vind X echt een middel dat je samen met andere moet gebruiken(saamhorigheids gevoel), en op gelegeheden waar dat ook heel normaal is. Ik raad het niemand aan die van zichzelf weet dat ie verslavings-gevoelig is. Ik weet van mezelf dat ik kern-gezond ben, anders had ik het ook nooit gedaan. Het is een erg sterke drug, waar je erg voorzichtig mee moet omgaan. Ik laat het ook altijd testen. Weet wat je in je lichaam gooit! Vertrouwen is goed maar controleren is beter! Die test-centra zijn er godzijdank, maak er ook gebruik van. Kost een paar euro, maar dan heb je ook wat. enjoy mzl"
"1. voel je al wat? 2.wooow 3.hoe gaat ie?/ga je lekker? 5.cker, ja precies ja 6. ben echt zo blij dat jij er bent, serieus(handshake)"
"Hoi Ik heb op een Amerikaanse site(link toegestaan?) een stukje gelezen over het pre-loaden van je mdma trip. Daar werd onder andere geadviseerd om maagzuurremmers voor of tegelijk met je mdma in te nemen. Dit zou de mdma trip verlengen omdat maagzuurremmers het maagzuur zou binden waardoor het maagzuur minder mdma oplost. Klinkt heel aannemelijk of Is dit een fabeltje? En is het schadelijk om dit te combineren? mvgr JW"
"Er wordt gesproken over tums en rolaids. http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... p?t=108415 http://www.rollinballzcrew.com/preload.shtml"
"Ik zou sowieso langere periode tussen het gebruiken laten. Minimaal 2 maanden. Ik zelf begin altijd voorzichtig met een halfje, zeg 70 mg dan heb ik gewoon een lekkere space. Ik krijg dat heerlijke euforische(wow ) gevoel alleen als ik hard ga, in positieve zin . In mijn geval moet ik dan zeker mn dosis verdubbelen naar 150 mg. Ikzelf ben ongeveer 80 kg. Maar voldoende rust houden tussen de periodes is het belangrijkst!!! Dan kan je sero weer optimaal herstellen. Heb ook 1 keer gehad dat ik niet dat euforische gevoel had, maar dat had te maken omdat ik toen op een festival stond waar het behoorlijk frisjes was. Sindsdien gebruik ik alleen op indoor feestjes waar het heerlijk warm is en de lichtshows beter zijn Setting speelt ook een belangrijke rol!"
"Grote onzin. bangmakerij! Heroine is daar veel te duur voor, en past ook niet in zo'n klein pilletje."
"Het is voor een ieder persoonlijk hoe hoog je doseert. Als je op 100mg nog niet het gewenste resultaat hebt, kun je kijken of je naar 120 of 140 mg kunt gaan. Je kan er ook voor kiezen om 100 te nemen en zodra die werkt nog een hoeveelheid bij te nemen. Ik heb geen ervaring met te hard gaan. Maar je moet voorzichtig blijven. Ik zoek altijd een rustig plekje op om de inslag op te laten komen, relaxed met wat drinken dr bij."
"hey folks Ik wil na 3,5 maand weer eens x gaan gebruiken tijdens een feest. Heb er echt veel zin in, maar wil het nu anders aanpakken. Ik ben geen groot verbruiker maar heb wel enige ervaring met x. De eerste keer dat ik x nam, was 1 pil, dosis onbekend. Daar had ik 4 a 5 uur plezier van. De laatste paar keer heb ik 2 a 3 pillen per gelegenheid geconsumeerd met een dosis van 150 tot 170 mg per pil. Nu wil het zo zijn dat ik de eerste keer helemaal geen na-effecten had van mijn gebruik. Ik kon heerlijk slapen en had geen kater de week erna. De momenten dat ik dus meer dan 1 pil, laten we zeggen meer dan 100 tot 150 mg nam, kon ik de avond/nacht niet slapen, en heb een kater die wel een week doordreund. En ik vind het vreselijk om niet te kunnen slapen terwijl je total-loss bent. Ik heb iedere keer behalve de eerste keer mn xtc laten testen, er zat dus geen speed in of iets dergelijks. Ik wil dus gaan proberen om een geringe hoeveelheid te nemen, om te zien of ik daarna kan slapen en ook de kater die week daarmee wegblijft zoals de eerste keer. Want ik denk dat als je een heerlijk nachtje slaapt de kater ook minder is. Ik wil de eerst volgende gelegenheid het (verstandig) aanpakken. Ik ben eem jongen van 28 en weeg ongeveer 78 kg. Ik wil nu dus een aanbevolen hoeveelheid van 1 a 2 mg per kg nemen. Ik wil dus niet meer dan 160mg mdma die avond nemen. Nu heb ik dus niet zoveel ervaring met x, maar ik zit er nu dus over na te denken hoe ik mn mg's ga verspreiden over de avond. Ik heb al eens een pil van 170 mg in zn geheel genomen, en ik moet zeggen dat dat heel goed beviel, alleen had ik toen echt geen tijdsbesef . Ik zit nu dus te twijfelen om twee keer een halfje te nemen of m in zn geheel te nemen. Mijn doel is om zo lang mogelijk het euforische gevoel vast te houden. Ik wil het dus bij 160mg houden, ik heb dus niet veel opties, en wil het daarom wel goed doen. Ervan uitgaande dat ik een pil heb die rond deze marge zit natuurlijk. Heb geen zin om te gaan piellen met capsules enzo. Ik zelf denk dat als ik m in zn geheel neem ik er 2 hoogstens 3 uur pret van heb. Ik ga mn x testen, dus dan weet ik ongeveer wat ik tot mij neem, en hoe ik het kan verdelen. Graag jullie suggesties, meningen, ervaringen... groet JW"
"Interessant onderwerp. heerutosen zei: + 2 x ALA 300mg Klik om te vergroten... Choline, ALA wat bedoel je hiermee en wat doen ze? Heb trouwens een link met onder andere het antwoord van het trimbos op het gebruik van Piracetam in combi met mdma. Concludeer zelf. http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=44&t=1343"