Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spatzi zei: lysergine25 zei: alleen aan de 200 mics is wel iets anders beste Spatz .. das trippen op hogeschool niveau. Helm op Gordel om ... Klik om te vergroten... Hoei, begrijp me niet verkeerd hoor! De eerstvolgende keer wordt max 1 zegeltje, dus 50 a 65ug. Echt niet meer! Ik ben nog druk bezig met leren zwemmen in het baby-badje. Zwemmen in het diepe doe ik wel als ik veel meer ervaring heb. Eerst kunnen lopen voordat ik wil rennen. Denk als ik nu in m'n eentje direct aan de 200ug ga, het huis volkomen opnieuw gedecoreerd is na afloop. Mogelijk heel creatief vormgegeven, maar decoratie-technisch onbewoonbaar, haha! Ik zie mezelf al trippend met m'n nieuwe schilderspulletjes trots naast m'n nieuwe muurschildering staan terwijl mevrouw Spatzi thuiskomt. Dat wil je helder niet eens meemaken! Klik om te vergroten... Hilarisch"
"hodgepodge zei: Anon zei: In het begin van de trip gewoon leuke dingen doen, computeren, gamen, muziek luisteren, lekkere dingen eten etc.. Wanneer de trip op zn piek is, licht en geluid uit, gaan liggen en de reis naar binnen beginnen. Klik om te vergroten... Computeren vind ik niet zo leuk als ik LSD op heb. Opzich is natuurlijk alles wel leuk als je, je zo goed voelt. Liever kijk ik een vette natuurfilm. Iemand op dit forum adviseerde Earth en dat is echt de gaafste film die ik heb gezien op acid. Die moet je zeker eens gaan kijken. Ik vind het heerlijk om een jointje te roken in de tuin met wat muziek en een pilsje erbij. Daar blijf ik dan ook vrij lang zitten. Als je een mooie tuin hebt is dat wel heel relaxed, omdat je in je eentje wat moeilijker weg kunt. Een rondje lopen door de wijk kan natuurlijk, maar je wil niet de buren of een bekende tegenkomen. Klik om te vergroten... He Hodgepodge, Als je Earth leuk vindt moet je zeker eens de BBC documentaires van David Attenborough kijken. Die dingen zijn Earth in het kwadraat. Veel van het beeldmateriaal uit Earth komt uit de documentaires van Attenborough. In een van die docu's zwemmen duikers door een onderwatergrot. En op een gegeven moment verandert het water van zoet naar zout. Het zoute water licht dan "onder" het zoete water omdat dat zwaarder is en je krijgt een soort kunstmatig wateroppervlak IN het water waarop licht weerspiegelt. Heel bizar. Ik weet zeker dat je gouden tijden gaat hebben als je dat ziet on acid. Speciaal de Planet Earth series waren geweldig. Planet Earth is an Emmy Award and Peabody Award-winning BBC nature documentary series narrated by David Attenborough and produced by Alastair Fothergill. It was first broadcast in the UK from 5 March 2006. The American version is narrated by Sigourney Weaver. http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_Earth_(TV_series) Klik om te vergroten..."
"hodgepodge zei: Tnx, ik had ze al wel allemaal gedownload, maar nog niks van gezien. De serie heet planet Earth. Klik om te vergroten... Yep, Planet Earth. HIer op het eind, vanaf een minuut of 9:00 zie je die "halo cline" of hoe dat ook heet. Heel bizar. http://www.youtube.com/watch?v=pMbT8oUn ... feature=iv En dit verhaal over reuze-zeeegels is ook behoorlijk gaaf op 2:30 http://www.youtube.com/watch?v=S7uoiaiDHKQ Weltereusten"
"snoopdok zei: wow ik dacht nooit dat wiet een psychose kon veroorzaken :P Klik om te vergroten... Get educated. Civix, je vertoont symptomen van een psychose. Het is érg verstandig om een huisarts te raadplegen. Wacht hier niet te lang mee."
"Hoi, Ik heb meerdere keren XTC geslikt en het was eigenlijk altijd een leuke ervaring. Op een kraakfeest slikte ik eens XTC met een vriend. Na een avond dansen en blowen gingen we buiten zitten (het was inmiddels licht geworden) om in de buurt van een struik nog een joint te roken. Toen ik in de bosjes keek vervormden de bladeren zich tot mensen (in miniatuur) en zag ik het kinneke Jezus in zijn kribbetje met daaromheen de drie koningen. Ik was me er op dat moment totaal van bewust dat ik aan het trippen was en ik was er helemaal niet onprettig onder. Ik was alleen maar verbaasd en geintrigeerd dat mijn hersenen zoiets bizars aan het produceren waren. Het was eigenlijk een heel helder moment, behalve dat mijn visuele perceptie compleet verdraaid werd. Wilde ik even met jullie delen Ik heb daarna nooit meer zoiets meegemaakt."
"Nee, ik heb nooit LSD gebruikt. Dat durf ik niet. Volgens mij fantaseer ik het complete einde der tijden bij elkaar met dat spul achter mijn kiezen Ik denk dat het kwam doordat ik al zo lang wakker was in combinatie met XTC en wiet."
"hodgepodge zei: Ik heb ook ooit gedacht dat ik LSD niet durf, maar dat is achteraf echt onterecht. Niet dat ik je aan wil zetten om dat te proberen natuurlijk Ik zou die 3 koningen niet vertrouwen met Jezus, je weet hoe Christenen zijn. Klik om te vergroten... Het lijkt me wel grappig om LSD eens te ervaren, maar ik zit niet meer in "het circuit" en ik vind het toch een beetje eng. Ik ga binnenkort met een vriend weer eens een XTC pilletje doen. Dat is ook alweer ruim een jaar geleden. Heerlijk. Heel hard mijn favoriete muziek draaien en daarop wegzweven en daarna slap ouwehoeren over wat voor een goede vrienden we wel niet zijn en hoe lief we elkaar vinden. Hahaha. (Ik ben straight, maar dat soort dingen doe je met XTC op nu eenmaal)"
"Beste mensen, Allereerst een gelukkig nieuwjaar gewenst. Ik heb een ingewikkeld probleem. Ik zal proberen het zo kort mogelijk samen te vatten. Ik ben verslaafd aan wiet, al 12 jaar, maar ik kan stoppen. Tot twee maanden geleden was ik een jaar gestopt. Het stoppen viel me niet eens erg zwaar. Er is alleen één zeer groot nadeel aan niet blowen: ik haal een groot deel van mijn inspiratie en creativiteit uit blowen. En dat verdwijnt als ik niet meer blow. Als ik blow kan ik in een dag 100 pagina's technische literatuur lezen en een model tekenen voor een nieuw softwaresysteem dat ik wil gaan bouwen. Als ik blow kan ik uren programmeren. Het gaat langzamer dan nuchter, maar ik ga wel veeeeel langer door, omdat ik mijn interesse langer behoud. Als ik blow schrijf ik ook artikelen voor diverse sites, terwijl ik dit nuchter nauwelijks doe. Het klinkt misschien vreemd, maar blowen heeft mij op veel gebieden heel veel opgeleverd, ook financieel. Ik kan met recht stellen dat ik dankzij de creativiteit en inspiratie die ik opdeed uit wiet genoeg geld bij elkaar heb geklust om mijn eigen huis te kopen. Dat zijn natuurlijk geen geringe zaken. En ik weet zeker dat ik al die dingen niet gedaan had zonder wiet. Mijn totale gebrek aan prestaties van het afgelopen jaar onderschrijven dat idee. Ik heb nauwelijks iets nieuws gebouwd of geschreven in het afgelopen 'nuchtere' jaar. Dit lezend denk je misschien, waarom zou je dan stoppen? Er zijn echter ook een hoop negatieve gevolgen van mijn blowgedrag. Ik ontmoet minder mensen, ik vergeet veel dingen, ik merk dat ik minder kan 'connecten' met mijn zeer lieve vriendin en ik merk dat ik op sociaal gebied achteruit REN als ik blow. Daar komt bij dat mijn libido daalt, dat ik vaak vermoeid ben op mijn werk, omdat ik tot heel laat blijf programmeren. Ik krijg vieze longen, waardoor ik geen zin meer heb om te sporten en door alle vreetkicks krijg ik een pens. Hoe ga ik hiermee om en wat ga ik doen? De argumenten voor stoppen zijn erg sterk, maar de argumenten voor doorgaan ook. Ik heb al geprobeerd om 'slechts' twee dagen per week te blowen als een soort middenweg, maar het lijkt haast onmogelijk om deze beperking vol te houden. Ik glijd (this very moment) af naar weer een complete verslaving met alle gevolgen van dien."