Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ga dit weekend naar Fusion en slaap van mezelf al redelijk slecht. Maar zeker niet slecht genoeg om aan de slaapmiddelen te gaan beginnen! Maar op mijn laatste festival (slechts weinig tot geen alcohol gebruikt, en helemaal geen drugs) heb ik ontzettend liggen nachtbraken. Ik heb bijna niet geslapen! En dat bevorderde mijn festivalmood ook niet helemaal... Nu ben ik dus van plan lorazepam mee te nemen naar Fusion (vriendin van me heeft thuis liggen), en ik had hier 2 vragen over. Sowieso neem ik maar een halve (als het 1 mg is) en als t 2,5 mg is weet ik niet of ik er uberhaupt wel aan begin. Ik ga namelijk wel aan de alcohol. Vraag 1 is dus: Kan ik na een avond alcohol (ik stop meestal sowieso met drinken een uur voor ik ga slapen.. dan drink ik meestal fris of water), een halve lorazepam innemen als ik niet kan slapen? Dit is dus ongeveer 1,5 a 2 uur na m'n laatste glas alcohol. Vraag 2: Er is ook coke aanwezig in onze vriendengroep. Dit combineer ik met alcohol. Ik ben geen grote drugsgebruiker, ik spreek ook nooit van lijntjes maar van puntjes (2 sleutelpuntjes per 1,5 a 2 uur). Meestal stop ik daarmee ook zo'n uur a 1,5 voor ik ga slapen. Ik weet dat ik een upper met een downer combineer, maar het is wel minimaal 2 uur verder voor ik de lorazepam eventueel zou gaan gebruiken na mijn laatste puntje coke. Is dit echt heel gevaarlijk of kan ik dit best een keer doen als ik echt niet kan slapen. (Normaal slaap ik prima op coke en alcohol, ik doe het ook niet om de coke te laten verdwijnen als upper, zo ver komt het bij mij niet eens!) Alvast bedankt!"
"Heb dat elke nacht al.."
"Ben jij gewend aan slaapmiddelen? Nou vraag 2 is meer omdat ik soms lees dat men erop kan trippen/niet meer weet wat ie gedaan heeft die nacht.. Maar die gebruiken lorazepam meer als een 'partydrug' en proberen wakker te blijven. Upper en downer is natuurlijk niet goed voor je hart.."
"k heb een vraag.. Ik gebruik af en toe xtc op grote feestjes, en dit weekend weer op lowlands. Nu weet ik alles over de controles, en de stillen die rondlopen om te kijken of je gebruikt/dealt. Maar in bijvoorbeeld de bravo tent staat iedereen te spacen. Dat zien ze natuurlijk ook! Kun je dan gepakt worden omdat ze aan je zien dat je pillen op hebt? (als ze vragen heb je meer bij je, snap ik dat je die in moet leveren en evt een boete krijgt, maar als je niks meer hebt?)"
"Ik heb een vraag.. Ik gebruik af en toe xtc op grote feestjes, en dit weekend weer op lowlands. Nu weet ik alles over de controles, en de stillen die rondlopen om te kijken of je gebruikt/dealt. Maar in bijvoorbeeld de bravo tent staat iedereen te spacen. Dat zien ze natuurlijk ook! Kun je dan gepakt worden omdat ze aan je zien dat je pillen op hebt? (als ze vragen heb je meer bij je, snap ik dat je die in moet leveren en evt een boete krijgt, maar als je niks meer hebt?)"