Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslorazepam // coke // alcohol

lorazepam // coke // alcohol

7 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
j
jose_wolkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ga dit weekend naar Fusion en slaap van mezelf al redelijk slecht. Maar zeker niet slecht genoeg om aan de slaapmiddelen te gaan beginnen! Maar op mijn laatste festival (slechts weinig tot geen alcohol gebruikt, en helemaal geen drugs) heb ik ontzettend liggen nachtbraken. Ik heb bijna niet geslapen! En dat bevorderde mijn festivalmood ook niet helemaal...

Nu ben ik dus van plan lorazepam mee te nemen naar Fusion (vriendin van me heeft thuis liggen), en ik had hier 2 vragen over.

Sowieso neem ik maar een halve (als het 1 mg is) en als t 2,5 mg is weet ik niet of ik er uberhaupt wel aan begin. Ik ga namelijk wel aan de alcohol.

Vraag 1 is dus:
Kan ik na een avond alcohol (ik stop meestal sowieso met drinken een uur voor ik ga slapen.. dan drink ik meestal fris of water), een halve lorazepam innemen als ik niet kan slapen? Dit is dus ongeveer 1,5 a 2 uur na m'n laatste glas alcohol.

Vraag 2:
Er is ook coke aanwezig in onze vriendengroep. Dit combineer ik met alcohol. Ik ben geen grote drugsgebruiker, ik spreek ook nooit van lijntjes maar van puntjes (2 sleutelpuntjes per 1,5 a 2 uur). Meestal stop ik daarmee ook zo'n uur a 1,5 voor ik ga slapen.
Ik weet dat ik een upper met een downer combineer, maar het is wel minimaal 2 uur verder voor ik de lorazepam eventueel zou gaan gebruiken na mijn laatste puntje coke. Is dit echt heel gevaarlijk of kan ik dit best een keer doen als ik echt niet kan slapen. (Normaal slaap ik prima op coke en alcohol, ik doe het ook niet om de coke te laten verdwijnen als upper, zo ver komt het bij mij niet eens!)

Alvast bedankt!
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Lorazepam / alcohol / coke

een halve lorazepam? Om te slapen? Als ik niet kan slapen neem ik minstens 3 temazepam van 20 milligram ook als ik dronken ben.
Vraag 2 snap ik niet; het is niet gevaarlijk om uppers en downers te combineren.
Alleen een beetje zinloos.
j
jose_wolkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb dat elke nacht al..
j
jose_wolkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben jij gewend aan slaapmiddelen?
Nou vraag 2 is meer omdat ik soms lees dat men erop kan trippen/niet meer weet wat ie gedaan heeft die nacht.. Maar die gebruiken lorazepam meer als een 'partydrug' en proberen wakker te blijven.

Upper en downer is natuurlijk niet goed voor je hart..
M
MarckoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben een die hard in insomnia.
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Lorazepam / alcohol / coke

catootje zei:
Vraag 2 snap ik niet; het is niet gevaarlijk om uppers en downers te combineren.
Alleen een beetje zinloos.
Klik om te vergroten...
Zeker nog nooit uppers en downers gecombineerd? Het is zeker niet zinloos, het voelt juist extra goed. Je bent dan tegelijkertijd energiek en ontspannen. Ik combineer pep graag met cannabis of ghb, dat geeft de helderheid en energie van pep, met het ontspannen gevoel van cannabis/ghb.

jose_wolk zei:
Upper en downer is natuurlijk niet goed voor je hart..
Klik om te vergroten...
Upper en upper is niet goed voor je hart, bij upper en downer moet je alleen goed op de dosis letten, zodat het niet fout gaat als de upper of de downer uit werkt terwijl de ander nog bezig is.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Lorazepam / alcohol / coke

catootje zei:
een halve lorazepam? Om te slapen? Als ik niet kan slapen neem ik minstens 3 temazepam van 20 milligram ook als ik dronken ben.
Vraag 2 snap ik niet; het is niet gevaarlijk om uppers en downers te combineren.
Alleen een beetje zinloos.
Klik om te vergroten...


Nou het is sowieso gevaarlijk om drugs te combineren. (zegt moeder overste :sunglasses: )
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vergeet lorazepam. Neem goed zittende oordoppen (was) en een oogmasker mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."