zolang je niet te "overdreven" spaced, maakt het niet uit. maar moest je beginnen schuimbekken well... dan zouden ze je er wel eens tussen uit kunnen halen :P
#2
Ik heb een vraag..
Ik gebruik af en toe xtc op grote feestjes, en dit weekend weer op lowlands.
Nu weet ik alles over de controles, en de stillen die rondlopen om te kijken of je gebruikt/dealt.
Maar in bijvoorbeeld de bravo tent staat iedereen te spacen. Dat zien ze natuurlijk ook! Kun je dan gepakt worden omdat ze aan je zien dat je pillen op hebt?
(als ze vragen heb je meer bij je, snap ik dat je die in moet leveren en evt een boete krijgt, maar als je niks meer hebt?)
#3
Ik denk dat het net hetzelfde is als met alcohol, het is strafbaar maar niemand checkt er op omdat het onbegonnen werk is, en de moeite beter kan worden besteed aan overzicht houden ofzo. Ik zou me er geen zorgen over maken
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.