Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Indy007 zei: Wat gebruiken jullie om te kunnen slapen na een avondje/nachtje gebruik? Ik (na coke) neem een paar whiskeytjes en oxa 20mg. Slaap dan prima, maar duurt een tijd voor het werkt. Pff en die downer als het op is, daar moet ik nog wat op verzinnen ๐ซ Klik om te vergroten... Wat ik elke keer doe als ik de volgende dag vroeg me nest uit moet, is een uur voordat ik wil gaan slapen 3mg melatonin innemen. Daarnaast zorg ik er ook voor dat de stims die ik die dag heb gedaan net op tijd waren genomen zodat ik op mijn gewenste tijd kan gaan slapen๐"
"superlucy zei: Hoi, ik weet dat er al een topic is met dit onderwerp maar deze komt uit 2019 dus bij deze nogmaals, wie heeft er weleens drugs/alcohol gebruikt onder werktijd? Ik zelf heb mij schuldig gemaakt aan beide, dat wil zeggen: onder invloed van phenibut die nog niet was uitgewerkt. En wijn gedronken tijdens een pauze van mijn werk omdat ik simpelweg de saaiheid en verveling van het veel te makkelijke werk niet meer aan kon ๐ Klik om te vergroten... Zekers, ik heb zelfs gisteren elke 2 - 3 uur wat 3-cmc gedaan om erbij te blijven. Ik had 4 uur slaap en moest kwart over 5 me bedje uit. Dan heb ik wel enigszins assistentie nodig zou ik zeggen, anders heb ik echt helemaal geen fut meer.. voorheen gebruikte ik altijd ritalin/dexamfetamine die ik met vrienden heb geruild voor noem-het-maar-op."