Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"He, Ik snuif nu sinds een paar maanden en het bevalt me prima!!! Alleen word ik een beetje gek van dat spul in mn neus. Ik hoorde dat je speed ook in een bommetje ken doen. Ik heb geen idee hoe dit werkt?? Heeft het wel hetzelfde effect als dat je het snuift ?? Thnx"
"Yow... Nou ik snuif het altijd, maar als ik het als een pil neem heb ik er idd geen last van. Als ik het snuif wel...."
"Beste medegebruikers!! Bij deze wens ik u allen en goed en waus 2004!! Ik heb altijd na het gebruik van speed de volgende dag een hele smerige smaak in mn mond. Wat ik ook of drink, ik krijg die smaak niet uit mn mond, echt super smerig. Ik rook wel altijd veel, zou dat de reden kunnen zijn?? Ik hoor graag snel van jullie.... LATERRRRR"
"Hey Speedygirl! Dus jij wil wel eens speed gaan gebruiken..... Speed gebruiken is zeker wel relaxed! Je kan het snuiven en slikken, zelf snuif ik het eigenlijk altijd (heb je toch het beste resultaat). Het is wel smerig, want als je je lijntje heb gesnoven komt het na een tijdje los in je neus en als je dan je neus goed ophaalt, proef je een smerige smaak, maargoed dat is snel voorbij. Het resultaat is toch super dus dat weegt op tegen de smaak. ik zal vertellen hoe ik dat meemaak: Als ik een lijntje heb gesnoven voel ik ongeveer na 15 minuten dat ik erg energiek ga worden, mn benen voelen licht aan (net of je zweeft). Ook ga ik steeds meer en makkelijker praten. Een groot voordeel is dat ik een hele avond kan zitten en praten maar ook bijvoorbeeld heel de avond dansen en uit mn dak gaan. Het voordeel is ook dat mensen niet zien aan mij of ik gesnoven heb, ik haal alleen wel heel de tijd mn neus op, maargoed in deze tijd van het jaar heb je een goed excuus. Ik ben ook heel scherp en het lijkt wel of ik ook slimmer ben. Je vind ook iedereen aardig en kan zomaar met iedereen gaan praten. Het is echt gewoon fucking goed spul!!! Het heeft helaas ook nog wel een paar nadelen: Ik rook en als ik speed op heb rook ik zo een paar pakjes leeg. Het is ook vaag dat je niet moe word, dus wat je ook doet je kan het uren blijven doen en je eet ook niks, dus je moet wel zorgen dat je genoeg afkoeling krijgt en ook veel water drinken en af en toe is gaan zitten. En ja als het dan is uitgewerkt, ben je echt verrot. Je bent echt moe en ik krijg er een hele gore smaak van in mn mond, en ik ben ook altijd best wel een beetje depressief de dag erna, maarja dat hoort ernu eenmaal bij........... Kortom het is een super middel wat je ook gaat doen, maar je moet wel een beetje op jezelf letten dat je geen rare dingen gaat doen en de dagen erna moet je gewoon veel fruit eten om weer op krachten te komen. Ik hoop dat je er wat aan hebt??!! Succes en laat me weten hoe het was! Jordy"
"Speed is te GEK!!! Ik gebruik nu sinds een paar maanden speed en ik moet zeggen het bevalt me goed!! Je word er errug sociaal van en je kan bijvoorbeeld uren zitten praten of uren hard uit je naad gaan! Het maakt je allemaal geen reet uit. Maar er zijn ook nadelen aan: het werkt verslavend, als je heb genoven dan ga je na een paar minuten die shit proeven en dat is wel zo RANZIG!!! Maarja dat duurt ook maar even...kortom het is echt kicke!!!!!"