Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, wilde even vragen om raad. heb sinds eind mei een kweeksetje staan. na 40 dagen kreeg ik dan eindelijk een paar stoeltjes, maar die waren maar paar cm hoog en werden al snel zwart en hingen slap voor dood. deze verwijderd en de hoop opgegeven. werd weer blij, omdat ik er ineens weer een zooitje op zag komen, maar ook zij lijken het op te geven. iemand raad cq tips? heb alles precies opgevolgd zoals beschreven. 12 uur soaken. temperatuur rond de 20-24 graden. niet in direct zonlicht etc. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"dit is inderdaad een test. het is een standaard kweekbak/set die je in zo'n zak plaatst. maar de test is niet zo geslaagd. dus hoopte ik op dit forum tips te kunnen krijgen wat ik hier nu nog verder mee kan doen. volgens mij zijn jullie ervaringsdeskundigen en ik ben een complete leek op dit gebied. ik heb gewoon meelij met ze zoals ze erbij hangen. moet ik ze verwijderen (en weggooien?) of gewoon wachten of er nog meer bijkomt? steken ze anderen aan? heb me rotgezocht op inet, maar vond nergens mijn antwoord."
"de zak is wel beslagen, maar heb de foto daar gemaakt waar je de stoeltjes het beste zag (: ik ga iig je raad opvolgen. bedankt!"
"hoi, ik heb deze kit gratis mogen ontvangen om te testen. dus ben er geen cent aan kwijt (: foto van een voorbeeld zag er stukken beter uit, maar het is dus gewoon om te kijken wat de beste manier is om er toch stoeltjes van te maken. heb gister alles verwijderd en ben weer van voor af aan begonnen. goed te weten dat ze niet sterk zijn, want stel dat het toch nog gaat lukken en ik wil ze op gaan eten weet ik dat ik niet teveel moet verwachten. ben zelf toch al niet meer zo van de drugs. die tijd is hier voor mij zo goed als voorbij (:"
"heb het een paar jaar iedere dag geslikt, dus om het nou niet verslavend te noemen... zelfs toen ze me op de remeron (AD met bijwerking slaapverwekkend--verschrikkelijke meds > ellende ten top) hadden gezet bleef ik ze slikken, omdat ik bang was niet in slaap te vallen. maar ik heb er regelmatig (lichtelijk) op ziten hallicuneren. maar dan wel in combi met alcohol. ik dronk graag bier en dan vond ik het slaaptijd worden en nam dan een stilnoct. dan bleef ik door inetten en de letters kregen een veel mooiere vorm. de kleuren werden ook een stuk mooier. meeste tijd had ik ook het gevoel dat er een stuk of 3 mensen van over mijn schouder mee zaten te kijken. was niet eng, vond ik wel grappig. ik neem ze nu nog heel af en toe als ik er op tijd uit moet en dan val ik als ik nuchter ben binnen een kwartier zeker wel in slaap. laatst nog tijdens het online gamen binnen 6 mins, ik werd wakker midden in een spel alleen achter gelaten. ze hadden al begrepen dat ik nok in mijn stoel lag. ik zou zelf ook denken dat je echt niet op 3 van die pillen op stap kan gaan, zou nml binnen de kortste keren nok liggen in een hoek --als ik de kroeg al zou halen. maar vriendin van me heeft ze tijdens party genomen en is goed uit haar dak gegaan. die had er toch minimaal 5 op die bewuste nacht. in de tijd dat ik er zoveel bij dronk ben ik menige malen wakker geworden met een leeg bord naast mn bed. dan was het altijd raden wat ik die nacht nu weer had gekookt. ben blij dat ik in die tijd de frituurpan het huis had uitgeschopt, want dat zou verkeerd af kunnen lopen. alhoewel dat broodje dat 12 uur in de oven had gelegen ook aardig zwart was geworden."
"op een bart simpson tripje: "nu weet wat ik wat ze bedoelen als ze zeggen, ik ben waar bartje is""
"heb vorige week 50 euro ontvangen. iris-cheques zijn op vele plaatsen in te wisselen, dus ik zie het probleem niet zo (: vriendin van me heeft de 50 euro ook al ontvangen. het was een kwelling, maar zelfs al was het 25 euro geweest toch zeker een leuke bijverdienste vanuit je luie stoel!"
"hoi, heb je misschien een link waarin staat dat je echt 50 euro krijgt, want ik heb jullie site een beetje bekeken en zie dat voor een onderzoek aan de eerste 400 deelnemer een irischeque van 25 euro wordt gestuurd en iets van een verloting van een ipod onder de deelnemers. dat ik niet voor m* k* mn hersenen zit te pijnigen. bedankt."
"blijkbaar niet opgelet bij het aanmelden. bedankt voor het herhalen (:"