Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een vraagje, ik heb 4 maanden geleden een kuur winstrol gedaan, en ik zou binnen een paar weken een kuur dianabol willen doen. dan ben ik 9 weken off. maar ik heb na de kuur winstrol geregeld xtc, ketamine en coke genomen. en voor de kuur winstrol heb ik ook een paar maanden relatief veel xtc, mdma en coke genomen. kan het kwaad om na al die dingen bij die kuur dianabol te beginnen. of neem je best even rust voor je begint met die kuur dianabol?"
"goeiedag iedereen, ik zit met een vraagje. ik heb 4 maanden geleden een kuur winstrol gedaan, en ik zou nu een kuur dianabol willen doen. maar ik heb na de kuur winstrol regelmatig coke, ketamine, xtc en mdma genomen. kan het nu kwaad om die kuur dianabol te doen? ik heb een beetje bang, dat er iets ernstig gaat gebeuren. ik neem niets van drugs tijdens de kuur. kan iemand mij helpen? mvg"
"oke, bedankt voor de informatie, maar wat stel jij dan voor als periode dat ik nu rust ( geen drugs gebruiken ) ?"
"oke heel fel bedankt voor de info. ik zal een afspraak maken met de dokter. maar dus, als ik geen schade heb ( trouwens ik voel af en toe zo een heel lichte 'pijn' of 'gevoel' aan mijn lever, als ik coke genomen heb, maar mijn viend zegt da dat gewoon is da de lever die stof niet wilt ), dan moet ik nog 2 maanden wachten om de kuur te doen. maar mag ik dan in die twee maanden nog af en toe, laat ons zeggen 4-5 keer in die 2 maanden iets van drugs gebruiken? of moet ik echt 2 maanden niks doen? en indien ik schade heb, hoelang moet ik dan nog rusten? of kan de arts mij dat zeggen? alvast bedankt"