#1
goeiedag iedereen,
ik zit met een vraagje. ik heb 4 maanden geleden een kuur winstrol gedaan, en ik zou nu een kuur dianabol willen doen. maar ik heb na de kuur winstrol regelmatig coke, ketamine, xtc en mdma genomen. kan het nu kwaad om die kuur dianabol te doen? ik heb een beetje bang, dat er iets ernstig gaat gebeuren. ik neem niets van drugs tijdens de kuur.
kan iemand mij helpen?
mvg
ik zit met een vraagje. ik heb 4 maanden geleden een kuur winstrol gedaan, en ik zou nu een kuur dianabol willen doen. maar ik heb na de kuur winstrol regelmatig coke, ketamine, xtc en mdma genomen. kan het nu kwaad om die kuur dianabol te doen? ik heb een beetje bang, dat er iets ernstig gaat gebeuren. ik neem niets van drugs tijdens de kuur.
kan iemand mij helpen?
mvg