Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsanabolen met vooraf drugsgebruik

anabolen met vooraf drugsgebruik

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
johannes147Lid
01-01-2024, 00:00
#1
goeiedag iedereen,

ik zit met een vraagje. ik heb 4 maanden geleden een kuur winstrol gedaan, en ik zou nu een kuur dianabol willen doen. maar ik heb na de kuur winstrol regelmatig coke, ketamine, xtc en mdma genomen. kan het nu kwaad om die kuur dianabol te doen? ik heb een beetje bang, dat er iets ernstig gaat gebeuren. ik neem niets van drugs tijdens de kuur.

kan iemand mij helpen?

mvg
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het niet de makkelijkste optie het te zeggen tegen je huisarts/dokter die geheimhoudingsplicht heeft?
Zal morgen een antwoord erop geven zover ik weet, nu richting bed.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dianabol en Winstrol zijn beiden 17aa producten wat onder andere betekent dat ze enorm toxisch voor de lever zijn. Uiteraard gebruik je geen drugs tijdens de kuur maar de vier maanden die je er tussen houdt zijn al te kort om je hormoonspiegels weer op orde te krijgen. Dat staat dus nog los van je drugsgebruik! Ook drugs zijn weer een enorme aanslag op je lever, dus tenzij je uit bent op een levertransplantatie is dit echt hoogst onverstandig.

Vraag het anders aan je dokter als je me niet geloofd maar die zal je hetzelfde vertellen als ik. Indien veilig gebruikt kunnen anabolen een mooie aanvulling op je training en fysiek zijn maar dan moet je je lichaam wel de tijd te geven om te herstellen.
j
johannes147Lid
01-01-2024, 00:00
#4
oke, bedankt voor de informatie, maar wat stel jij dan voor als periode dat ik nu rust ( geen drugs gebruiken ) ?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twee kuurtjes per jaar is wat over het algemeen wordt aangeraden, maar dat kun je wel op BB fora vinden. Wat me voor jou beter lijkt is om bij je arts een doorverwijzing te vragen voor een controle van je lever zodat ze bloedwaarden en functies kunnen nakijken. Aan de hand daarvan kan je gaan bepalen hoeveel rust je moet houden tot de volgende kuur. Ik kan wel zegen dat je nu nog twee maanden moet wachten, maar als je al enige beschadiging hebt opgelopen moet die periode natuurlijk langer zijn.

Het klinkt misschien wat overdreven en ik weet ook wel dat er meerdere mensen zijn die AS en recreatieve drugs afwisselend gebruiken, maar het is een erg slechte combinatie waar je spijt van kan krijgen. Wees dus zo voorzichtig mogelijk en ga niet lopen gokken dat het wel goed zal komen. Succes!
j
johannes147Lid
01-01-2024, 00:00
#6
oke heel fel bedankt voor de info. ik zal een afspraak maken met de dokter. maar dus, als ik geen schade heb ( trouwens ik voel af en toe zo een heel lichte 'pijn' of 'gevoel' aan mijn lever, als ik coke genomen heb, maar mijn viend zegt da dat gewoon is da de lever die stof niet wilt ), dan moet ik nog 2 maanden wachten om de kuur te doen. maar mag ik dan in die twee maanden nog af en toe, laat ons zeggen 4-5 keer in die 2 maanden iets van drugs gebruiken? of moet ik echt 2 maanden niks doen? en indien ik schade heb, hoelang moet ik dan nog rusten? of kan de arts mij dat zeggen?

alvast bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."