Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, ik kijk hier al eventjes rond maar heb nog nooit iets gepost. Ik en mijn vriendin doen sinds kort aan wappen. We hebben het nu 2 keer gedaan in 6 maanden tijd. Voor haar was het de eerste keer, maar voor mij al vaker. Nu is mijn vraag, Na een tijdje als hij lekker ingeslagen is, krijgt mn vriendin hele nare gedachten van; Doe ik hier wel goed aan, en van alles en nog wat waar ze aan denkt.. negatieve gedachtes schieten door de hoofd. Ik heb altijd door dat er wat is want dan word ze stil, dan praten we er eventjes over en dan is het helemaal weg en is ze weer geil en wap en vind ze het hardstikke leuk. Iemand idee hoe dit kan? of hoe we er kunnen voor zorgen dat het niet gebeurd? (sorry voor mn warrige verhaal)"
"Snoepende-Neerlander zei: ik heb nog nooit 'gewapt' maar dat lijkt me zeker leuk om te doen. Maarja, dan moet je wel een vriendin hebben die op staat voor xtc en dergelijke. Ik krijg ze altijd weer op mijn flikker als ik thuis kom als ik met de jongens heb gezopen, geblowd, of X heb gebruikt. Maar om even terug te komen op de vraag van TS, ik heb vaker gehoord dat mensen onrustig worden tijdens de come-up, sommige hebben dat met de comedown. Zelf heb ik er eigelijk nog geen last van gehad. Klik om te vergroten... Ja ik heb op het andere forum ook al heel vele dingen en tips gehad, morgen gaat het weer gebeuren en hopen dat het dan helemaal goed gaat. Het is zeker leuk om te doen! je moet alleen een vriendin hebben die daar open voor staat. mja we hebben al 4 jaar een relatie en sinds een half jaar doen we het. Eerst moest ze er niks van weten totdat ze nieuwsgierig werd van mijn verhalen hoe leuk het is"
"Tufnut zei: Dus je hebt je vriendin aan de drugs geholpen!?! Laat je schoonouders het maar niet horen; dalijk moet je aan de drugstest.... viewtopic.php?f=10&t=31998 Klik om te vergroten... hahahah laten ze het inderdaad maar niet horen! Ik denk eerder dat ik uit hun familie verbannen wordt dan dat ik een drugstest moet doen hahah"
"Vorige week weer gewapt! Het was helemaal super! Ze heeft geen last gehad van nare gedachtes!"
"Snoepende-Neerlander zei: Goeie zaak! Heb je enig idee hoe het komt dat ze nu geen enge gedachtes had? Klik om te vergroten... Ik denk omdat we er van tevoren veel over hebben gepraat en dat ze daardoor minder nerveus was en meer kon genieten van de mdma"
"Snoepende-Neerlander zei: Volgens mij komt het idd omdat je vriendin goed op haar gemak was gesteld door dat jullie er over gepraat hebben. En ook zijn de goede dosissen natuurlijk belangrijk. Maar als het nu goed is gekomen zal dat in de toekomst ook wel zo zijn Klik om te vergroten... Goede dosissen zijn inderdaad belangrijk. Maar zij neemt best veel voor haar gewicht. Ze neemt 3 kwart pil (oranje Q-dance) en de tweede een halve. Neemt ze minder dan voelt ze er niet bijzonder veel van. Ik neem 1 hele en daarna een halve. Zij weegt 60 kg en ik 90, dus vindt ik nogal apart, mja als zij zich er lekker bij voelt"
"deman13 zei: Ook had ik nog een vraagje of het afbijten van de q-dance enig kwaad kan doen, uiterraard spoel ik het meteen weg maar ik heb gehoord dat de pH waarde van de pil ontzettend hoog is. Bedankt Klik om te vergroten... Ik heb een aantal weken geleden de Q-dance gehad.. (wel vaker gehad) maar ik had een pil verneukt en de pil lag in allemaal kleine stukjes.. die heb ik naar binnen gewerkt en de volgende dag was mn gehemelte helemaal kapot. Terwijl ik normaal als ik een Qtje neem geen last van mn mond heb. Dus het afbijten zou ik in ieder geval niet aanraden..."
"persoon zei: joene86 zei: deman13 zei: gewoon met je voortand precies op het lijntje bijten en hij gaat precies doormidden Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ja ik had allemaal kleine stukjes in m'n mond, dus misschien maakt dat het verschil"