Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hola! Ik heb een vraagie over de legaalheid (is dat een woord? Volgens mij niet but you'll get the point) van coca zaadjes export en import. Een vriendin van mij gaat over een paar weken naar Colombia, en ik wil al een tijdje m'n eigen coca plantjes zaaien. Nu dacht ik dat ik wel moeilijk kan doen door online te bestellen en een halfjaar te wachten tot ze geoogst zijn en ze dan pas binnenkrijg (Vind sowieso amper plekken waar ik iets qua coca zaadjes / stekjes kan kopen op het internet), maar ik kan ook haar lief aankijken of zij niet wat mee kan namen uit het 'beloofde' sosa land. Nu weet zij alleen niet hoe (il)legaal het is om zaadjes vanuit daar het vliegtuig in mee te nemen naar Nederland. Iemand die hier info over heeft? Ik kijk namelijk vaak genoeg op NG 'Airport Security Colombia' op het vliegveld van Bógota en daar zijn ze niet bepaald vriendelijk als je la sosa het land uit probeert te krijgen. Maar geen idee hoe dat met zaadjes zit. Als hier mensen eigen coca plantjes hebben, mention het dan ff want ik wil graag weten hoe je het goed aan moet pakken met het kweken er van. Cheers! (Als het tegen de regels in gaat om een topic te maken over het 'meenemen' van dingen uit andere landen hoor ik het graag van de moderators)"
"Ik ben zeker niet van plan m'n eigen coke te maken, dan zal ik wel heel wat planten nodig hebben wil ik er wat uithalen. Maar her en der hoor ik mensen die hun eigen coca plantjes kweken, en het leek me wel een grappige uitdaging om het eens te proberen. Uiteindelijk zou ik wel zelf op die blaadjes willen kauwen, ben toch wel benieuwd wat voor een effect dat geeft. Wat ik wel raar vind is dat in Nederland het bezit en verhandelen van coca bladeren illegaal is, maar het kweken en houden van coca planten volkomen legaal (en er ook geen limiet per huishouden is qua aantal planten). Ik zal eens kijken of ik ergens wat kan vinden over de regels van Colombia zelf, maar tot nu toe in mijn ogen lijkt me het niet illegaal om die zaadjes mee te nemen. En dat retourtje Colombia staat volgend jaar op de planning, dus dat komt wel goed"
"MeejheM zei: ten eerste, waar hoor jij dan verhalen van mensen die in nederland coca kweken? ten tweede, hoeveel hectare is de ruimte die je daarvoor in gedachten had? Klik om te vergroten... Hier op Drugsforum zelf alleen al, alleen dan topic(s) van een aantal jaar terug. http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=442 Als je uiteindelijk een redelijke plant hebt van +- een jaar oud, groeit er per dag ongeveer anderhalve blad aan. Dan kan je toch per week best op wat blaadjes kauwen De hoge lucht heeft geen invloed op het groeien van de plant. Op zeelevel groeien ze zelfs sneller, alleen is het gehalte cocaine wat lager dan in het Andes gebergte. En inderdaad, in een aflevering van 'Over de coke' komt die presentatrice zelfs bij een man die z'n hele huiskamer er mee vol heeft staan. Al met al lijkt het me gewoon grappig zo'n plantje proberen te kweken en onderhouden, was altijd al iemand van het kweken van (sub)tropische planten/palmen, dus een cocaplantje past wel mooi bij m'n tuiniersCV @Psychedelibee Thanks voor de tip! Heb je het zelf weleens genomen die thee? Vraag me af of het echt werkt, of dat het gewoon een placebo is."
"Attimo zei: Je vraag is simpel te beantwoorden door even na te denken over de volgende twee vragen: - Is coke één van de meest populaire drugs en zou een aanzienlijk deel van de gebruikers/criminele bendes in Europa of waar dan ook ter wereld buiten Latijns-Amerika kweken als ze konden? - Wordt coke buiten Latijns-Amerika gekweekt? Tenzij iemand mij nu enorm gaat verbazen zijn de antwoorden: ja en neen. Het zou al lang gedaan worden mocht het mogelijk zijn. Ik vermoed dat het ten eerste moeilijk te kweken is hier en ten tweede dat je zoveel bladeren nodig hebt dat het economisch niet interessant zal zijn. Het geld en de energie die je moet investeren om hier coke te produceren zal zo hoog zijn dat zelf de opbrengst van je drugshandel er niet tegen opweegt. Ik geef toe, mocht ik het kunnen, ik zou ook wel interesse hebben. Gewoon bloemsuiker aan edgy tieners verkopen dus! Klik om te vergroten... Als je het topic even verder gelezen had, had je wellicht gelezen dat het totaal niet mijn doel is om cocaine te produceren. Ik weet ook wel dat ik echt niet de eerste zou zijn met dat idee, en het inderdaad anders wel gedaan zou zijn. 2. Coca plantjes kun je prima dus kweken in een kastje, en laten opgroeien tot een plant van aardige grootte. Een hele plantage daarentegen is economisch gezien niet rendabel STEL je doel was om coke te maken nee. Het lijkt mij gewoon, nogmaals, grappig om eens te proberen en als ie t volhoudt wat blaadjes te proberen, om te kijken wat voor een effect dat geeft. Ohja. Nederland verbouwde coca planten tussen het jaar 1900-1963 in Nederlands-Indie geloof ik, waarvan een fabriek in Amsterdam cocaine maakte. Dus ja, het werd ook buiten Latijn-Amerika geproduceerd."
"Fool zei: Voor zover als ik weet extraheerde de Nederlandse cocaïnefabriek uit bladeren die uit indonesië geïmporteerd werden. Nog steeds niet in ons kikkerlandje, dus. :P Klik om te vergroten... Maar ik beantwoord zo wel de vraag of coke uberhaupt buiten Latijn Amerika werd gekweekt. Maar goed, het loopt nu allemaal off-topic. Laten we het erop houden dat het mogelijk is. Ik heb de lijst zitten te bekijken van de Voedsel en Warenwet autoriteit, en daar staat niet de coca soort tussen op de lijst van planten en hun zaden die een bepaald certificaat nodig hebben om meegenomen te worden. Dus lijkt me dat het in Nederland wel goed zit, alleen nog Colombia zelf. Cocablad staat trouwens wel op de Opium lijst 1."
"Hey guys, Ben nieuw hier dus excuses als ik in het verkeerde subforum zit. Ik keek bij Stimulerend maar daar zag ik niet MDMA tussen staan, alleen X dus vandaar plaats ik het hier. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst harddrugs gedaan, pure MDMA kristalletjes (en die dan verpulverd) en likkend/op mn tandvlees aanbrengend ingenomen. Nu heb ik niet grote dosissen gedaan en 1 x bijgenomen maar ik ging wel aardig lekker Nu vraag ik mij een paar dingen af: Aankomend weekend heb ik weer een feestje en ik wil het weer gebruiken want het is echt een goede gelegenheid. Nu wil ik daarna een grote pauze tot de zomer nemen maar zijn er extra risico's aan verbonden als ik dus in een korte periode weer gebruik? Hoe weet je eigenlijk wat een goeie dosis is bij het likken? Mijn vrienden deden allemaal verschillende dosissen op hun pink dus ik wist nou niet wat goed en slecht is haha. En als laatste: ik en mijn vriendengroep zijn redelijk nieuw met mdma dus als jullie nog absolute don'ts hebben uit ervaring hoor ik die graag Heb al redelijk veel op het internet gelezen maar uiteindelijk zijn mensen hun eigen ervaringen toch hoe het echt werkt. Alvast bedankt! J"
"Fresh zei: Leuk dat je kennis hebt genomen met MDMA en dat het bovendien goed beviel! Als veilige richtlijn kun je 1 tot 1,5mg per kilo lichaamsgewicht aanhouden en minimaal 12 weken rust te houden tussen gebruik. Af en toe een likje, zoals jij het noemt, ja...dan weet je dus niet hoeveel je neemt. Als je toch de beschikking hebt over kristalletjes kun je het beter gewoon afwegen en in een capsule doen. Dan weet je tenminste hoeveel je inneemt. Het zou mooi zijn als je ook de zuiverheid % van je MDMA weet, dan weet je nog exacter hoeveel je kan afwegen en wat je dus uiteindelijk gebruikt. Een enkele keer achter elkaar gebruiken (bijv. binnen 1-2 weken) kan wel, maar houd het hier gewoon het beste bij. Klik om te vergroten... Thanks! Hier heb ik zeker wat aan Dat afwegen en in capsules doen wordt wel weer lastig want heb niet een milligram weegschaaltje. Plus, als je het in poedervorm weegt, blijft dan niet zowat alles plakken aan t weegschaaltje zelf? Haha. En als ik het goed begrijp moet je dus 1 a 1,5 mg m per kg lichaamsgewicht gebruiken. Dat is neem ik aan voor een hele avond of voor een bepaald aantal uur? En de zuiverheid geen idee. Wat ik wel weet is dat het best laat inkickte. Maar opzich zijn kristallen puur en zal dat niet snel vervuild zijn, toch? transformated zei: Bij likken kan je niet echt een precieze dosis nemen, wel hoe minder je neemt op je pink hoe minder het effect hoe meer je neemt op je pink hoe zwaarder het effect. Ga niet teveel nemen want dat kan soms slecht aflopen zorg ook af en toe eens wat voor afkoeling en probeer ieder uur een glas of beker te drinken zodat je niet gaat uitdrogen. Kauwgom kan ook van pas komen als je tanden beginnen te knarsen. Moest het wat zwaar aanvoelen kan je altijd effe gaan zitten zorg dat er een maat bij je is kan je dan wat mee praten en voor je het weet zal je weer goed voelen. Nog veel plezier in het weekend. Klik om te vergroten... Thanks voor je tips, gaat goed komen! bobsacamano zei: Weet je ik snap het het is je eerste keer geweest en waarschijnlijk heb je heel weinig gehad want anders had je wel een knal ervaring gehad. Dus waarschijnlijk kan je het nu rustig wel doen. Wel zou ik je adviseren mocht dat lukken om af te wegen 1,5 x je lichaamsgewicht in mg. Je hebt hier wel een goed weegschaaltje voor nodig. Neem de dosering die je nodig hebt gewoon lekker in 1 keer en je zal er enorm van genieten. En laat het er dan even bij. Wat iemand hierboven al zei en ik kan beamen " Er is altijd wel een goeie reden om drugs te doen" Het geeft gewoon een extra dimensie aan dingen. Maar er is meer dan xtc en MDMA (voor het geval je dat nog niet duidelijk was MDMA is de enige werkende stof in XTC pillen) Zijn dus exact het zelfde alleen ervaren mensen MDMA als wat chiller omdat je er minder van neemt in één keer (door pinkjes te nemen) Dus sowieso petje af voor je actieve houding naar drugs en dat je hier naartoe bent gegaan. En ik ga je enthousiasme niet recht lullen met de regeltjes. Je bent verstandig genoeg. Mijn eerste keer xtc was zo geweldig dat ik het de volgende dag weer deed "ik had geen idee toen" Dus ja ... haha inmiddels veel wijzer. Klik om te vergroten... Ook jij bedankt voor je reactie Dat afwegen lijkt me wel lastig maar ik ga een oplossing zoeken. Wel vraag ik me af waarom je adviseert het in 1 x de hele dosis te nemen van pak-hem-beet 120 mg? Is het juist niet fijner om rustig aan op te bouwen en bijvoorbeeld 3 pinkjes van 40 mg te nemen? Ik heb geen idee hoor, ik weet alleen hoe die twee pinkjes waren toen ik t afgelopen weekend deed Maar omdat mensen ook vaak maar een kwartje van een pil nemen bracht het me even in de verwarring. En dat ik weinig heb genomen kan wel kloppen ja, je wil niet weten hoe hard mijn hart bonsde toen ik dat spul innam hahaha. Psychedelibee zei: Eigenlijk zijn de belangrijkste dingen inmiddels wel benoemd. Beter gebruik je xtc/mdma niet vaker dan eens in de 3 maanden, deze regel is er om potentiële hersenschade te minimaliseren. Daarnaast houd je op die manier het magische gevoel van mdma zolang mogelijk vast. Toen ik het jaren geleden voor het eerst ontdekte heb ik het eerste half jaar het minstens 1 keer per maand gedaan. Super tijd gehad toen, maar het echte magische is er inmiddels wel af voor mij helaas. Inmiddels houd ik me wel aardig aan de 3 maanden regel, en ik voel er zeker nog wat van maar dat speciale magische randje is er af en die komt ook niet meer terug. Met de kennis van nu, had ik destijds het minder vaak gedaan. Verder zou ik echt zorgen dat je een fatsoenlijk weegschaaltje koopt die minstens op de 10mg nauwkeurig is, die heb je al voor een paar tientjes. Dan kun je gewoon van tevoren je dosis (1 tot 1.5mg / kg) afwegen en ik een capsule of vloeitje stoppen. Mocht je nog bij willen nemen later, doe dan ongeveer de helft van je eerste dosis en houd het daarbij. Wacht ook minstens 2 tot 3 uur met bijnemen. Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie/uitleg! Nouja laat ik maar hopen dat dat magische randje nog bij me blijft na afgelopen vrijdag, want dan blijf ik er wel effetjes vanaf Had gelukkig afgelopen weekend ook dus niet veel gedaan ivm bangheid voor eerste keer harddrugs haha. En dan nog een laatste vraagje: Hoe zit het eigenlijk met overdosissen bij MDMA? Velen zeggen dat je onmogelijk veel moet innemen wil je aan je overdosis komen maar dat geloofde ik niet haha. Thx everyone!"
"bobsacamano zei: Beter in één keer je hele dosis omdat bij doseren over het algemeen niet zo gezond is. En dan kom je er meteen lekker in en geniet je gewoon maximaal. Na 5 uurtjes is de verliefde rush toch wel uitgewerkt. Je kan dan altijd nog wel een pinkje pakken om het gevoel een klein beetje vast te houden maar het zal niet het zelfde zijn. Daarom zou ik gewoon in één keer 120 nemen. Je kan na 2-3 uur altijd nog 40 bijnemen ofzo dan rek je een klein beetje op. Maar meer niet en zorg gewoon dat je niet meer bij je hebt Klik om te vergroten... Oke thanks! Zal het onthouden. Nog een vraagje dan: Wat is handig om mdma poeder in te bewaren? In een zakje gaat t zo aan de zijkanten plakken enzo haha. Weet niet of dat heel efficient is. #drugsfordummies I know"
"ZERO- zei: Maakt het uit als het aan de zijkanten plakt? Als het maar in het zakje blijft. Straks is ie lek en dan heb je niks meer. Klik om te vergroten... Hahaha ja ik weet niet, ik lees tegenstrijdige dingen over dat het in een zakje minder goed houdbaar blijft en anderen zeggen dat het langer dan een mensenleven meegaat. Het internet zit tegenwoordig vol met bullshit en maakt het lastig te kiezen wat je gelooft :P"
"Hey guys, Ik doe op het moment mijn PWS over de grote MDMA / XTC productie in Nederland. Nu is mijn hoofdvraag, hoe wij de 1-na grootste MDMA producent ter wereld zijn geworden (voorheen grootste). Nu ga ik kijken of dat lag aan de synthese of die erg makkelijk is, of het makkelijk is aan grondstoffen te komen in Nederland, of Nederland als handelsland (verbinding tussen oceaan --> rest Europa) er mee te maken heeft of dat het ook kwam door de soepele wetgeving omtrent drugsgebruik. Wat zijn jullie gedachtes over hoe Nederland zo groot is geworden in de productie hiervan? Als jullie linkjes naar artikels hebben (behalve over de synthese want dat mag geloof ik niet op t forum), stuur ze dan vooral. Het is namelijk niet een onderwerp waar ik zelf extreem veel over kan vinden (vind alleen tig duizend artikels over dat wij naar de '2de plaats' zijn verschoven), dus wellicht dat jullie ingevingen mij verder kunnen helpen :P Thanks in advance!"