Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb hier al enige ervaring mee :P aangezien ik elk weekend alles samen koop voor gans mijne groep moet ik toch wel elk weekend 10-15 gram droge en het simpelste is als je dat uitspreid over aluminiumfolie en heel kort ja aansteker deronder houden , maar niet lang!!! of je hebt aangebrande pep dan heb je droog spul na 15 sec"
"Bal0n zei: Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e] ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes ik snap er niets meer van Klik om te vergroten..."
"Bal0n zei: jin zei: Bal0n zei: Laat je speed eens testen, zal me niet verbazen dat je gewoon slechte kwaliteit speed krijgt?[/quot e] ik heb ech wel goeie speed ze , tis dezelfde as de speed da andere personen gebruiken , die het al jaren doen en neergaan van 2 grammekes ik snap er niets meer van Klik om te vergroten... Dan heb jij kennelijk veel nodig. Is dat wat je nou zo graag wilde horen? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... nee ik wou dat niet horen! kwil eerder ne uitleg horen het bij mij niet zo lang werkt ? en da ik er al wa moe doorjage want kzou liever het voele van minder te nemen , dat is wat goedkoper"
"niets gewoon ofwa :P ik ben nog nooit slecht gegaan! en zeker nie van 5 pillekes ze :P sorry ma gulle moet mij toch is uitlegge waarom juloie slecht gaan en mijne groep vollebak stekt soms 22 op ne avond en nog nie slecht zijn ?????????????????????????????? en neeeeeeeeeeee balon kwil nie stoefen want khoor u al kome ze"
"kan ik der aan doen dak zoveel nodig em om scheef te zitte als ik bazaar pille krijg dan pak ik der meer om toch iet te voele anders is da ook zonde vant geld .en ik weet wel het verschil tusse plezier en verknipt en mijn leve is wel nog goe , kheb vast werk enal ik flip gewoon graag en kwou via dit forum mense vinde die ook veel pakke , zoda ik er is mee kan uitgaan en da ze mij kunne volge , maja blijkbaar niet te vinde"
"roaren* zei: ben laatst naar lagoa geweest in menen, nuja één drugskot duurt van 22u tot 12u ja das wel juist lagoa is 1 groot drugskot zen der zelf ook al geweest en spreek uit ondervinding . maar mijn favoriet is toch wel cherry moon . cherry moon is my home base . nog een drugskot maar ik prefereer nog altijd een goed hard techno feestje of een hardcore feestje Klik om te vergroten..."
"mijn bloed zit vol . ik gebruik veel te graag .als ik gebruik kom ik volledig los en amuseer ik mij te pletter . als ik ma 2 of 3 gram binnen heb dan amuseer ik mij nie . ik meng veel liever das zwaarder eerst pille dan speed en dan liquid en ik voel mij super. snapte gulle da nou nie of zijde gulle zo achterlijk . wat zijn moa-a enzymen????? waardoor ik dan zogezegd er goed tegen kan"
"awel ik em mij nog nooit zo goed gevoelt als ik da op had . ik voelde mij de man niks kon mij tegen houde"
"roaren* zei: je bent ook de man, woow wat jij allemaal pakt ZOTTE KEREL MAN!! Klik om te vergroten... gij zij ne goeie se gade is nie nekeer mee naar cherry , tenminste iemand da mij kan volgen dan"
"nee hardcore vind ik ma saai liever hardstyle en jump . das mijn stijl . zit nu ook zwaar onder de liquid , een heel fleske in 1ne keer azo flippe maat . ik voel echt mijn energie opkome"