Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind het goed te doen alleen heb ik in ieder geval nooit de leukste tijd. daar kom je achteraf dan weer achter. Je beleefd de hele avond veel minder intens en naarmate je meer gebruikt hebt wordt je minder socialer. en idd om het half uur naar de wc gaan is ook niet alles. Neem wel genoeg mee want asl je halverwege de avond niks meer hebt wordt je chagerijnig en wil je weg. Ik tenminste wel."
"oke ja, proef je die gore smaak ook niet. het effect zal wel minder zijn dan he?, maar ja"
"hallo om mijn neus iets te ontlasten zoek ik eigenlijk iest wat erg dicht tegen de uitwerking van coke aankomt. Weet iemand dat? Ik heb gehoord dat je coke ook op je tandvlees kan smeren. waar dan precies voor de beste werking? groet"
"Door al dat gesnuif is mijn neus niet helemaal symmetrisch meer. Tenminste, lijkt me logisch dat het door al dat gesnuif komt. Ook lijken me neusvleugels wel meer ingevallen te zijn dan vroeger. Nu is mijn vraag wie er ook veranderingen zien na langdurig met coke in de weer te zijn geweest en of dit hersteld kan worden (arts ofzo). groet"
"tjezus...wat een verhaal ik weet niet precies of het verantwoord is maar ik zou naar de huisarts gaan, je verhaal vertellen (de verkorte versie dan) en je antidepressiva laten voorschrijven. Die helpen je serotonineniveau weer op pijl te brengen. En als je je weer beter voelt ehb je vanzelf meer kracht om te stoppen..."