Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo. me 1na laatste feestje had ik 4 schijve op. dat feest was van zondag op maandag nacht. de maandag ging wel maar dinsdag tot vrijdag heb ik me zo naar de kloten gevoelt dat ik niet eens recht op een stoel kon zitten. ik kon alleen maar liggen. me laatste feestje. ongeveer 1 en halve maand later. had ik 2x 4fmp op. 6 schijven. wat sos en een gram ket. maar na dit feestje heb ik geen een moment last gehad van een dinsdag dip ofzo. zou dit puur toeval zijn of waar zou het aan kunnen liggen? zodat ik weet heb ik niet heel anders gegeten ofzo."
"oke. alvast bedankt voor de reacties. ik moet zeggen dat ik op het moment van nemen van de drugs geen angst heb en ik met volle plezier ergens heen ga. maar op het moment dat ik op het feest ben komt het gevoel pas naar boven."
"ik gebruik vaak coke en ket. eerst kon ik er echt van genieten. lekker los gaan op een feestje en in het cafe. laatst waren we naar een soort van festival geweest. toen heb ik xtc gebruikt. maar die avond was de trip niet fijn. ik had het gevoel dat iedereen me de hele avond aan keek. over me prate. en boos op me was. nu zijn we al een week of 5 verder. maar nu bij elke keer dat ik ook maar een puntje coke neem. durf ik niet meer los te gaan. zelfs niet in dat cafe en op de feestjes waar ik het altijd naar me zin had. en krijg ik weer steeds het gevoel dat iedereen me aan kijkt. het enige wat ik kan doen is stijf stil staan en een beetje om me heen kijken. ik hoop dat dit in de goede categorie is geplaatst en iemand me verder kan helpen."
"ik ben van te voren niet zenuwachtig. totaal niet zelfs. ook ben ik niet bang dat andere mensen het merken. want zo goed als iedereen gebruikt. en de enkele die niet gebruiken weten het toch van mij en de andere."
"oke. in ieder geval bedankt voor de tip. maar het voelt echt als aangestaard worden. en dat mensen echt kijken naar elk ding dat ik doe. ik hoop dat het dan vanzelf een keer over zal gaan."
"Ik heb wel het probleem dat ik een opleiding doe die ik niet wil. Werk doe waar ik tegen op zie. totaal niet weet wat ik later wil worden. en ik in het dagelijks leven niks te doen heb waar ik echt plezier in heb. maar dat is eigenlijk de afgelopen 3 jaar al zo. en het probleem is eigenlijk pas sinds die xtc ervaring. heb er nog niet over na gedacht ofdat het met die andere dingen te maken kan hebben."
"dankjewel voor de tips. ik zal proberen er wat mee te doen!"
"oke dankjewel! ik zal het is proberen"
"droogtrainen is afvallen. daarom geen bier. maar cola zero om geen calorieën binnen te krijgen. geen keta omdat ik daar niet gezelliger van wordt. maar wel coke om ik helemaal nuchter blijven niet zie zitten"
"ik zit net aan tafel. zie ik een pony pack langs me bord liggen. ik snel in me broekzak gedaan en niks gemerkt aan hun. waarschijnlijk weten ze dus niet wat het is. als ze er ooit naar vragen. weet iemand een smoes. iets anders zeggen waarvoor ik het gebruik ofzo"