Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het kan alleen maar beter voor je wezen dan normale poppers, wat een bende is dat zeg!"
"Mwah ik had een keer zo'n flesje poppers voor m'n neus, en iemand zei "het is ongeveer net zo grappig als lachgas ballonnen" Dus ik proberen, en het was een beetje dizzy gevoel, warm hoofd, druk achter de ogen en wat wazig. Eerst wel lachen, maar na een paar keer kreeg ik flinke hoofdpijn als het uitgewerkt was, en je merkt gewoon dat het super slecht voor je is. Daarna nog 1 keer gedaan, toen zaten we aan de Keta, die combo is trouwens wel errrggg wazig! Ik zou het niet zo gauw weer doen, maar als ik nog es keta op heb zou ik het misschien nog een keer proberen"
"Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goede howto om dit zelf te gaan doen, ik ben ook erg benieuwd of het raging_bull gaat lukken Hier nog een linkje naar een howto met foto's die de gebruiker heartcore hier wel eens gepost heeft: http://psilocyber.awardspace.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=2 Ik denk dat ik van deze howto uit zal gaan als ik het zelf ga proberen..."
"Haha, daar heeft er een behoorlijk zin in Have a nice trip!"
"Spacy apparaatje Heb je al veel ervaring met het roken van dmt?"
""
"Beter een keer te veel dan een keer te weinig"
"Goed bezig stonie! Ik ben echt benieuwd wat dit voor ervaring gaat opleveren"
"Inderdaad, de luitjes van Legalize! moeten eigenlijk even een youtube filmpje maken ofzo"
"Ik vond onlangs deze site die ik jullie niet wil onthouden, er staat ook nog info over het maken van DMT. http://dmt-nexus.com/webackup/files.htm"