Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al 2 zware operaties gehad. Al helft van m'n pancreas weg, maar de pijn opstoten blijven 2x per maand. Zit nu in het 3e ziekenhuis al waar ik hoop op antwoorden maar het is overal hetzelfde. Ik zit bij de 5percent ' gelukkige' dat ze de oorzaak niet weten. Ze DENKEN iets genetisch maarja daar ben ik vet mee... Dus als ik nu thuis aanval heb vd pijn moet ik me maar redden met dafalgan en dat doet natuurlijk niks uit. Als ik bij elke opstoot naar het ziekenhuis moet lig ik maandelijks +- 16dagen in het ziekenhuis en die tijd ben ik wel wat beu... Had ik maar verstandig met de Oxynorm om gegaan... Nu krijg ik dit natuurlijk niet meer"
"Neem al paar maand geen Oxynorm meer ( wel methadon in de plaats ) maar ik heb een chronische ziekte... Nu heb ik al sinds enkele weken weer verschrikkelijk veel pijn en iets zoals Dafalgan enz helpt helemaal niet. Bij elke ziekenhuis opname krijg ik meteen morfine tegen de pijn dat helpt wel iets maar als ik thuis ben sp"
"Ik heb bijna 3j dagelijks ( en veel ) Oxynorm gebruikt ( heb een chronische ziekte) ben moeten stoppen omdat de verslaving veel te erg was gwn. Nu wel al weer paar dagen verschrikkelijke pijn en medicatie zoals Dafalgan enz helpt allemaal 'iet bij me. Huisarts zegt ook dat m'n lijf het gewoon is van die oxy van het verleden allemaal. Maar dit krijg ik spijtig genoeg niet meer. Iemand suggesties ?"
"Liza23 zei: Ik neem 8 oxynorm instant smelttabletten per dag, had ook nog 3 Buprenorfine pleisters en druppelde elke avond THC 25% Nu ben ik van de pleisters af (thankgod), heb nog vele andere meds, maar de Oxy neem ik nog steeds overdag, ca 5x dus per dag En de THC dus ook in de avond (al is het bijna op, dus vrees dat de oxy weer 8 word). Enkel met CBD moet je uitkijken bij opiaten heb ik altijd vernomen (geen idee of dit dus echt zo is, maar ik neem het hierom maar niet, ook omdat ik het geld niet heb :") haha). (Darmpatient, mis vrijwel al mn darm, door medische fouten en dinsdag weer geopereerd welke mislukt is, dagelijks ileusen, tot soms dus perforaties aan toe; vandaar al die rommel..) Klik om te vergroten... Spijtig te moeten lezen dat dit allemaal is door medische fouten"