Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft iemand ervaring met het kopen van 4fmp in smartshops? Ik ken niemand die het verkoopt en zit er daarom aan te denken om het bij een smartshop te halen."
"Ik heb gehoord dat sommige smartshops geen pure 4f verkopen maar het bijvoorbeeld verkopen als medicijn, waardoor het niet het gewenste effect zou hebben. Klopt dit of is dit onzin? Ik woon by the way in Amsterdam dus ben het ook van plan hier te gaan halen. Weet niet of dit relevante informatie is maar ik zeg het er maar bij. En wat moet je vragen als je in een smartshop komt? Gewoon vragen naar 4f of heeft het een of andere schuilnaam?"
"25tolife zei: Gewoon vriendelijk vragen of ze 4-FMP hebben Meen dat het een peace of cake word voor je. Geen rare naam nodig, ze zeiden zelf oh dan zoek je dit en grijpen wat onder de toonbank. Indien er meer vragen zijn laat maar weten, Enjoy! Klik om te vergroten... Thanks! Dan ga ik het vrijdag maar halen."
"Hoi allemaal, Aankomende donderdag wil ik voor het eerst XTC gaan gebruiken. Ik wil met een kwartje beginnen, en daarna zie ik wel of ik bijpak. Nu hoor ik heel veel verhalen over de vreselijke kater die je erna krijgt, maar ik moet vanaf zaterdag een paar dagen achter elkaar werken (vrijdag ben ik vrij). Is dit te doen? Ook heb ik zaterdagavond een verjaardag waar ik graag heen wil, maar daar gaat uiteraard de alcohol vloeien en ik vroeg me af of dat gewoon samen kan. Of heb ik twee dagen na het gebruik van XTC helemaal geen zin om naar een verjaardag te gaan en te gaan drinken? Ik weet dat dit voor iedere persoon anders is maar ik ben toch ff benieuwd wat jullie zeggen."
"Zaterdag heb ik voor het eerst XTC gebruikt. De pillen waren getest op 240 mg mdma. Erg zware pillen voor een eerste keer, daarom besloten we om met kwartjes te werken. Mijn gewicht is 57 kilo en ik ben 21 jaar. Een kwart (60 mg) zou dus al genoeg moeten zijn. Het enige dat ik voelde, was dat lopen opeens heel makkelijk ging. Het voelde alsof ik er helemaal geen moeite meer voor hoefde te doen, alsof het vanzelf ging. Ook kreeg ik iets meer energie, maar dat zou ook kunnen komen door de muziek en de sfeer. Er verstreken twee uren maar ik voelde nog niks extra's. We besloten een kwartje bij te nemen. Na dit kwartje voelde ik direct een soort lekkere vlaag, die ook meteen weer voorbij was. We gingen even dansen en wat ik wel merkte, was dat mijn huid super zacht aanvoelde. Vervolgens gingen we weer een stukje lopen en toen voelde ik het eindelijk een beetje (met nadruk op een beetje); het gevoel van dat alles goed was. Ik begon heel langzaam te lopen en dat voelde zo lekker! Ook werd ik iets liefdevoller naar mijn vrienden, maar dat was heeeel lichtjes. Na een kwartiertje was dat gevoel alweer grotendeels weg en begon ik me weer normaal te voelen. Toen besloot ik om na ongeveer anderhalfuur weer een kwartje bij te nemen, maar daar voelde ik totaal niks meer van. Ik zag alleen dat de wolken een beetje dansten, maar voor de rest niks. Op een gegeven moment kakte ik zelfs in. Inmiddels had ik dus al zo'n 180 mg mdma in mijn lichaam zitten. Ik zat erg te twijfelen of ik nog een kwartje zou nemen; de gedachte dat ik met 57 kilo lichaamsgewicht 240 mg mdma naar binnen werkte voelde niet goed. Maar aan de andere kant dacht ik: waarom niet? Ik voel helemaal niks. Dus na weer anderhalfuur nam ik het laatste kwartje in. Toen kreeg ik weer lichte symptomen: tintelende benen en een tintelende rechterhand, zweten, maar verder niets. Toen het feest afgelopen was en we richting de bus liepen, kreeg ik wel last van waanbeelden. Ik dacht steeds dat er iemand naast me stond terwijl er niemand was. Ook kreeg ik ontzettende hoofdpijn en had ik het gevoel alsof mijn rechteroog niet helemaal meer 100% werkte. Daarnaast werd ik echt ontzettend moe. Ik had moeite om mezelf rechtop te houden. Niet echt fijne symptomen dus. Overigens heb ik wel de hele dag onwijs staan kauwen en heb ik nu nog steeds zere kaken. Alle lichamelijke waren er dus wel (inclusief grote pupillen), maar hetgeen waar ik naar uitkeek (love-gevoel, heel veel energie etc.) waren er niet of heel lichtjes. Mijn vraag is: heeft iemand een idee waar dit door zou kunnen komen? Ik lees verhalen van mensen die voor het eerst een pilletje gebruiken en na een kwartje al helemaal strak staan. Waarom heb ik dit niet na 4 kwartjes? Hebben we te lang gewacht met bijpakken? Had ik met een halfje moeten beginnen (wat me niet logisch lijkt, gezien de 1 - 1,5 × je lichaamsgewicht)? Over een maand gaan we het weer proberen en ik zou dan wel willen dat ie echt een keer goed inslaat."
"Hallo! Aankomende zaterdag is het zover, mijn 'eerste' keer XTC. 'Eerste' tussen aanhalingstekens omdat ik het al eerder geprobeerd heb, maar toen sloeg de pil niet aan. Ik ga met twee vrienden die het ook allebei nog nooit hebben gedaan. Nu vraag ik me af of dat wel verantwoord is. We hebben ons genoeg ingelezen, eigenlijk weten we precies wat we moeten doen (pillen laten testen, beginnen met kwartje, niet meer dan 2 glazen water per uur, niet te snel en teveel bijpakken). We nemen per persoon maar 1 pil mee, zodat we niet teveel kunnen nemen. Wat zeggen jullie, kan dit? Of is het toch wel echt belangrijk dat er iemand bij is die er ervaring mee heeft? Qua vertrouwen zit het prima, we zijn al langer dan tien jaar beste vrienden dus ik voel me goed op mijn gemak bij hen (en zij bij mij). Greeets"
"Het gekke is ook dat ik al eerder XTC heb geprobeerd, maar die sloeg ook niet in. Achteraf bleek wel dat daar niet veel mdma in zat (105 mg, nam telkens een kwartje), dus dat zal de verklaring zijn geweest. Ik denk ook dat ik er toen te erg op zat te wachten, ik was ieder moment van de avond bezig met hoe ik me voelde en of ik al verandering voelde. Maar afgelopen zaterdag had ik dat totaal niet, ik was gewoon van de muziek aan het genieten en dacht er niet zoveel bij na of de xtc al werkte. Daarom vind ik het wel erg apart. Krijg bijna het idee dat ik er immuun voor ben. Of misschien moest ik zaterdag gewoon nog net even over mijn drempel heen, aangezien ik dus wel lichte beginnende effecten had. Btw: ik slik geen medicijnen en zit gewoon lekker in mijn vel etc. Dus daar kan het ook niet aan liggen. Volgende keer toch maar met een halfje beginnen (en dan een iets lichtere pil).."
"Klein vraagje nog: is het nu niet zo dat ik na afgelopen zaterdag al een deel van mijn serotonine heb verbruikt en het daarom de volgende keer (volgende keer is 30 juli) weer niet heftig zal worden? Of heb ik nog genoeg serotonine in mijn lichaam voor het optimale xtc effect, aangezien ik zaterdag dus niet zoveel voelde?"
"Bedankt voor jullie reacties. Ik heb nog een vraagje. Ik lees veel dat je van mdma ongeveer 1 - 1,5 mg × je gewicht moet nemen. Mijn gewicht is momenteel 56 kilo (19 jaar). Ik ben dus niet zo zwaar. Nu hebben wij pillen met 200 mg mdma. Is dit niet veel te veel? Gezien 56 × 1,5 = 84.. Nogmaals: we zijn van plan te beginnen met een kwartje."
"Fool zei: Fout, je zult er ook 3 maanden tussen houden. 200 milligram MDMA binnenkrijgen is al teveel en dus zul je zéker 3 maanden moeten wachten om je axonen weer te laten herstellen, ongeacht of je door een trage dosering minder effecten gemerkt hebt. Ik raad je met klem af om niet op 30 juli alweer te gaan gebruiken, zat er tussen de afgelopen keer en deze keer ook zo weinig tijd? Klik om te vergroten... Zaten ruim twee maanden tussen. Hm beetje jammer met al die leuke festivals in de zomervakantie, drie maanden wachten duurt lang en vooral omdat ik nu na die twee 'mislukte' keren zo benieuwd ben naar het echte gevoel."