Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeerslachtig van xtc

Neerslachtig van xtc

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja best wel, is gewoon het normale effect tijdens de coming-down. Kun je een beetje voorkomen door later te beginnen met de XTC en zorgen dat je tijdens de coming-down al richting huis/bedje gaat. :wink:
j
jankanerwatvanLid
01-01-2024, 00:00
#2
:wave:

Als ik xtc gebruik, voel ik me gewoon de hele dag goed en vrolijk maar als het feest waar ik op dat moment ben afgelopen is, word ik heel neerslachtig en chagrijnig. Het heeft vast te maken met de inkakker die ik dan krijg van de xtc, maar mijn vrienden worden tijdens hun inkakker alleen moe maar blijven wel gewoon nog vrolijk en praten dan na over hoe leuk het feest wel niet was. Ik heb op zo'n moment niet eens meer zin om te praten en het enige wat ik wil is in mijn bed liggen. Ik vind dit persoonlijk een hele vervelende bijwerking omdat de xtc ervaringen die ik nu heb gehad altijd zo zijn geëindigd, en dat vind ik zonde van de leuke dag die eraan vooraf is gegaan. Ik ben dan ook niet echt mezelf meer; ik sta over het algemeen positief in het leven en ben nooit 'zomaar' chagrijnig. Vind het jammer dat ik dit aan het eind van een leuk feestje met xtc wel uitstraal naar anderen.

Herkent iemand dit?
m
mb90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neerslachtig is een groot woord, maar ik merk zelf ook aan het einde van (vooral lange) feestjes, dat ik het een beetje jammer vind dat het gevoel minder wordt. Ik krijg dan minder zin om met mensen te praten enzo, het typische love gevoel is dan gewoon over. Dit kan ook maar 4-6 uur duren ivm je serotonine voorraad dacht ik... Iedereen zal wel gewoon anders reageren op de comedown van xtc, misschien kun je inderdaad wat later beginnen zoals Fool hierboven al zei :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."