Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gouden carolus tripel vind ik echt wel het lekkerste bier, maar heb er al ontzettend veel andere gedronken, ik woon in België en heel mijn familie bestaat ook uit bierliefhebbers net als mijn vriendenkring, ik zal ondertussen denk ik wel al over de 100 verschillende belgische bieren zitten die ik al gedronken heb"
"Wil je een soort zelfhulpboek? Want anders zou ik ongeacht de suicidepoging gewoon een boek zoeken dat die persoon leuk vindt of bij zijn interesses aanleunt. Ik ken heel veel goede boeken, maar de interesses van de ontvanger zijn nogal belangrijk om in te schatten of het een goed cadeau is denk ik"
"Metformine wordt hier vaak voorgeschreven als mensen bijkomen van hun medicatie. Weet niet of dit in Nederland ook gebruikt wordt."
"MyLittlePonyPack zei: Dit wordt in Nederland vooral gebruikt bij mensen met diabetes type 2 om hun bloedsuiker onder controle te houden. Maar voor zover ik weet niet gewoon voor overgewicht of als eetlustremmer. Klik om te vergroten... Het wordt in het psychiatrisch ziekenhuis waar ik werk vaak gebruikt voor mensen die omwille van hun antipsychotica of antidepressiva veel eten en bijkomen. Het zorgt ervoor dat ze toch snel een verzadigd gevoel hebben."
"Van wat ik al van methiodone heb gelezen duurt het vrij lang, ik lees ook wel dat het effect niet heel interessant is. Van wat hierboven staat over het toedienen weet ik niet zoveel, maar ik lees dat mensen het ook wel gewoon oraal nemen en dat het pas na 3u echt werkt. Ben zelf ook aan het twijfelen, ik hou wel van kratom of opium, maar heb weinig ervaring met sterkere opiaten/opioïden, wat misschien ook maar beter is. Ik vind de pellets ook vrij hoog gedoseerd."
"Ik heb op Reddit ook van alles gelezen over testing en onduidelijkheid over de uitslag etc, ik heb wel de 2mg capsules en niet de pellets maar was aan het twijfelen om ze nog te kopen. Had voorlopig gewacht omdat het een nogal langwerkende stof lijkt te zijn. Maar nog altijd blijf ik heel nieuwsgierig naar mensen die ze al getest hebben. Daarnaast zocht ik net even op dat de actieve dosis van 2C-T 75 tot 150mg zou moeten zijn. Ik vermoed dus dat de stof in de pellets toch iets anders zou zijn omdat ze anders ondergedoseerd zouden zijn en er toch mensen wel effect van lijken te ervaren."
"VJ_LSD72 zei: Helaas hebben ze mijn sample niet kunnen kwantificeren dus hoeveel milligram exact er nu in zit blijft onbekend. Ik heb de vendor wel op de hoogte gesteld en deze was verbaasd en zeker dat het 2C-EF zou moeten zijn maar zeggen wel contact met hun leverancier op te nemen en het te laten testen. Ik moet ze dus op hun grappige oogjes en brilletje moeten geloven. Ik kreeg alsnog wel een nieuwe blister met 10 pellets opnieuw opgestuurd maar ik zal dit spul nu wel voorzichtig moeten omgaan omdat de dosis onbekend is. Klik om te vergroten... Ik zou er van de nieuwe pellets ook één laten testen. De reden dat ik het resultaat van de 2C-T een beetje in twijfel trok was dat ik op reddit een hele discussie hadden gelezen over verschillende testcentra die de pellets getest hebben en verschillende resultaten hadden. Dit omdat het zeer obscure en zeldzame stoffen zijn en er ook soms discussie is over wat de correcte naam voor de specifieke chemische verbinding is. Het feit dat het zo onduidelijk is, maakt het natuurlijk wel wat spannend om ze uit te testen. Zelf heb ik nog de 2mg capsules die ze eerst heel goedkoop verkochten om te kijken welke dosering goed zou zijn voor de pellets, ik heb deze echter nog niet laten testen (woon in België waardoor dit wat moeilijker is)."
"Een kleine aanvulling hierop, ik gebruik phenibut eigenlijk steeds als ik weet dat ik die avond 'veel' ga drinken. Ik weet dat dit niet de veiligste combinatie is, maar neem dan een dosis van ong. 1.5g phenibut FAA, en drink dan enkele alcoholische consumpties, ik merk dat deze combinatie me meer euforie geeft als de 2 middelen apart en dat ik uiteindelijk toch nog goed slaap en minder een kater heb. Dit komt ook doordat ik minder alcohol nodig heb dan en mijn nachtrust toch als kwalitatiever aanvoelt (al slaap ik vaak wel maar kort). Vindt het op die manier een zeer nuttig middel omdat ik ook niet te vaak nog overmatig alcohol drink. Moest ik nog in een levensfase zitten waarin ik zeer veel zou uitgaan zou ik dit wel risicovoller vinden. Maar sporadisch vind ik het een goede combinatie om hetzelfde fijne gevoel te hebben dan wanneer je gewoon drinkt, maar dan nog socialer, euforischer en je moet minder drinken Wel is het belangrijk om dit rustig op te bouwen en aan te voelen wat je grenzen etc zijn, heb zelf nog nooit zo overdreven dat ik me niet goed voelde, maar hoor wel dat voor veel mensen de combinatie nogal wat misselijkheid etc kan opleveren."
"Geen idee maar 2C-G zou een extreem lange werkduur hebben (18-30u), waardoor het misschien niet het meest interessante middel is om te proberen, tenzij op een lang psychedelisch festival."
"ja maar ik zag een aflevering op discovery channel, ik weet niet juist welk programma het was waarin ze volgden hoe de wodka gemaakt werd en er ze deden er dus een soort grassap bij en ik vroeg me af of je dit dan ook echt proeft als je het puur drinkt. Maar de tip met het appelsap ga ik zeker onthouden voor als ik in de supermarkt eens een flesje zie staan :P"