Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lang geleden dat ik hier nog eens wat post! Na 8 jaar compleet niet meer gebruikt te hebben, kriebelt het toch weer om een keer XTC, 3-MMC of misschien wat speed te proberen. Alleen zit er een kleine twist aan: ik slik sinds 7 jaar dagelijks Haloperidol (1 miligram) en Diazepam (2 miligram) in de ochtend. Heeft iemand ervaring met deze medicatie in combinatie met bovengenoemde middelen? En hoe ik dit het veiligst kan gebruiken? Even voor de context: Ik ben niet psychotisch of iets dergelijks. Ik kreeg Haloperidol destijds omdat ik door té veel blowen paranoia werd, en ik toen braaf alles aannam wat mijn psychiater zei. 🤡 Ik ben een man van 181 en weeg 69/70 kilo (28 jaar). Alvast bedankt voor het meedenken!"
"N3K0 zei: Waarom slik je die dan nog? Als je er dit zo bij vermeld? Met een clown gezichtje? Klik om te vergroten... Ik slik het nog omdat ermee stoppen klote is qua afkickverschijnselen. Het clown's gezichtje was bedoeld als in de zin van: ik vroeg alles om de angsten te kunnen dempen om maar door te kunnen blowen (12 joints op een dag). Nu al 6 jaar niet meer geblowd. Dus dat ik toen dom was en naïef."
"Manu76 zei: Ik zou heel langzaam de medicatie afbouwen en aantal maanden na je laatste dosis medicatie zou ik het vieren met wat drugs! Klik om te vergroten... Dus het is nu niet mogelijk om drugs te gebruiken? Wat kunnen de gevolgen zijn als ik dit wel zou doen?"
"Dag allen, Momenteel heb ik crystals MDMA. Met een bruine kleur. Ik voel er echter geen ene reet van. Ik heb een blokje van 2/6 van 1 gram eraf gehaald ( ongeveer ) en vorige week 1 xtc pils ingenomen van 240mg maar ik voel niks. Momenteel slik ik elke ochtend: haloperidol, fluoxetine (PROZAC), Quetiapine, Methyfelinidaat, Propranolol en diazepam 4x2mg. Het werkt gewoon niet. Weet iemand hoe dit kan? Mvg. Itsnotrelated"
"Dirkjan zei: fluoxetine is een SSRI en kan niet in combinatie met MDMA worden geslikt, dit is zelfs ronduit gevaarlijk. Klik om te vergroten... Ronduit gevaarlijk? Wat is er ronduit gevaarlijk dan? Terwijl ik niks voel? Fluoxetine slik ik sinds me 17de. Ben nu 25jr."
"PsyTekz zei: Met die combinatie van medicijne ga je inderdaad niet voelen van MDMA. Zoals hierboven al vermeld, je speelt met vuur! Klik om te vergroten... Welk vuur als ik niks voel?"
"Dirkjan zei: Het gaat er niet om of je iets voelt of niet, het gaat erom dat je twee verschillende ssris combineert. Het is een afkorting voor selective serotonin reuptake inhibitor, en speelt allebei in op je serotonine receptoren Klik om te vergroten... Dus er gebeurd nu wat op de "achtergrond" in mijn lichaam? Wat zou dat dan zijn?"
"PsyTekz zei: Serotoninesyndroom, overdosis, teveel nemen omdat je er niets van merkt,... dat soort vuur. Klik om te vergroten... Serontonine Syndroom heb ik een keer gehad toen ik Sibutramine ging combineren met Fluoxetine.... Dit komt niet eens in de buurt 0,00%. ik vraag me nu af..... Hoe zit het met alcohol + MDMA + medicatie? Wil gwn keer mega horney worden en dan losgaan met me gf"
"Ben het niet<-- van plan maar kan heroïne gerookt worden met tip en lange vloei en shag? Als vraag over me andere topic."