Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerkt mdma wel bij mij met mijn medicatie?

Werkt mdma wel bij mij met mijn medicatie?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
itsnotrelated zei:
Ronduit gevaarlijk? Wat is er ronduit gevaarlijk dan? Terwijl ik niks voel? Fluoxetine slik ik sinds me 17de. Ben nu 25jr.
Klik om te vergroten...
Het gaat er niet om of je iets voelt of niet, het gaat erom dat je twee verschillende ssris combineert. Het is een afkorting voor selective serotonin reuptake inhibitor, en speelt allebei in op je serotonine receptoren
i
itsnotrelatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Het gaat er niet om of je iets voelt of niet, het gaat erom dat je twee verschillende ssris combineert. Het is een afkorting voor selective serotonin reuptake inhibitor, en speelt allebei in op je serotonine receptoren
Klik om te vergroten...
Dus er gebeurd nu wat op de "achtergrond" in mijn lichaam? Wat zou dat dan zijn?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
itsnotrelated zei:
Welk vuur als ik niks voel?
Klik om te vergroten...

Serotoninesyndroom, overdosis, teveel nemen omdat je er niets van merkt,... dat soort vuur.
i
itsnotrelatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Serotoninesyndroom, overdosis, teveel nemen omdat je er niets van merkt,... dat soort vuur.
Klik om te vergroten...
Serontonine Syndroom heb ik een keer gehad toen ik Sibutramine ging combineren met Fluoxetine.... Dit komt niet eens in de buurt 0,00%. ik vraag me nu af..... Hoe zit het met alcohol + MDMA + medicatie? Wil gwn keer mega horney worden en dan losgaan met me gf
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
itsnotrelated zei:
Serontonine Syndroom heb ik een keer gehad toen ik Sibutramine ging combineren met Fluoxetine.... Dit komt niet eens in de buurt 0,00%. ik vraag me nu af..... Hoe zit het met alcohol + MDMA + medicatie? Wil gwn keer mega horney worden en dan losgaan met me gf
Klik om te vergroten...
Je snapt het niet, je medicatie SSRI's en MDMA gaan nooit werken als je ze beiden inneemt omdat ze een gezamelijke wisselwerking hebben waardoor je én de effecten van MDMA niet voelt, terwijl je wel de schade en gevaarlijke bij-effecten krijgt. Het niet voelen van een drug mag nooit een factor zijn waaruit je opmaakt wat er in een pil zat.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natuurlijke selectie.
k
kipzonderkopzoektkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
itsnotrelated zei:
Serontonine Syndroom heb ik een keer gehad toen ik Sibutramine ging combineren met Fluoxetine.... Dit komt niet eens in de buurt 0,00%. ik vraag me nu af..... Hoe zit het met alcohol + MDMA + medicatie? Wil gwn keer mega horney worden en dan losgaan met me gf
Klik om te vergroten...

Anderen hebben het hier al gezegd, maar doe geen XTC met de medicatie die je gebruikt. Sommige mensen die ik ken gebruiken Fluoxetine of Methyfelinidaat en die worden door artsen gewaarschuwd dat ze nimmer nooit XTC kunnen gebruiken als ze deze medicatie/middelen gebruiken. Je geeft ook aan dat je interesse hebt in de combinatie XTC + Alcohol, wat ook een gevaarlijke combinatie is die je simpelweg niet moet doen.

Ik zou je graag willen aanraden om je drugs-gebruik en -wensen met een medisch specialist of een arts te bespreken. Zij kunnen je vertellen wat je wel en niet moet doen, en of er een alternatief bestaat wat je kan doen.
i
itsnotrelatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag allen,

Momenteel heb ik crystals MDMA. Met een bruine kleur. Ik voel er echter geen ene reet van. Ik heb een blokje van 2/6 van 1 gram eraf gehaald ( ongeveer ) en vorige week 1 xtc pils ingenomen van 240mg maar ik voel niks. Momenteel slik ik elke ochtend: haloperidol, fluoxetine (PROZAC), Quetiapine, Methyfelinidaat, Propranolol en diazepam 4x2mg. Het werkt gewoon niet. Weet iemand hoe dit kan?

Mvg.

Itsnotrelated
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
fluoxetine is een SSRI en kan niet in combinatie met MDMA worden geslikt, dit is zelfs ronduit gevaarlijk.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met die combinatie van medicijnen ga je inderdaad niets voelen van MDMA. Zoals hierboven al vermeld, je speelt met vuur!
i
itsnotrelatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
fluoxetine is een SSRI en kan niet in combinatie met MDMA worden geslikt, dit is zelfs ronduit gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Ronduit gevaarlijk? Wat is er ronduit gevaarlijk dan? Terwijl ik niks voel? Fluoxetine slik ik sinds me 17de. Ben nu 25jr.
i
itsnotrelatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Met die combinatie van medicijne ga je inderdaad niet voelen van MDMA. Zoals hierboven al vermeld, je speelt met vuur!
Klik om te vergroten...
Welk vuur als ik niks voel?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."