Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben nu 1,5 maand geleden gestopt met alles, sos, speed. En 3 weken met de wiet...Valt me allemaal zwaarder dan ik had gedacht. Moet wel zeggen dat toen ik eenmaal gestopt was ik wel na een kort tijdje zag hoeVEEL ik eigenlijk gebruikte van alles. Speed bijna iedere dag, blowen deed ik iedere dag. en de sos ongeveer 2 a 3 keer in de week.Verschillend van 0.5 tot 1.5 gram per keer. Maakte niet uit hoe veel ik haalde, het ging altijd op...Ben nu samen met een vriend gestopt, maar kan nog steeds niet helemaal leven met de gedachte NOOIT meer iets te gebruiken. Mss kan ik ooit een recreatief gebruiker worden maar ik ben bang dat dat mijn terugval wordt....Dus ik laat het maar even zo.... Ben momenteel ook druk bezig de schulden die ik heb gemaakt terug te betalen grrrrr...."
"Tja das echt helemaal waar, je moet er echt zelf klaar voor zijn, en er voor de volle 100% zelf achterstaan... Na ruim 1,5 jaar iedere dag op de pep te hebben gezeten (werk, stappen overal!!!) ben ik ook gestopt.... Sinds 29 december vorig jaar. Ik heb al1 het geluk gehad dat ze me de laatste keer echt troep hebben verkocht. (of ik heb te veel gepakt of zo...) Ik was na 1 nacht niet slapen, wat voor mij eigg wel vrij normaal was, zo paranoide dat ik echt bang was , last van hartkloppingen had enz. Dat had ik nog nooit gehad. En gelukkig was ik er na die nacht dus ook helemaal klaar mee! Dit wilde ik nooit meer.Een vriend van me die al eerder gestopt was heeft me hier heel erg bij geholpen.Door er voor me te zijn als ik het even moeilijk had. Ben nog nooit zo moe en zo geweest als de eerste 2 weken daarna.Maar langzaam merkte ik dat het steeds beter ging, voel me fitter en een stuk gezonder. Maar dat betekent niet dat ik geen momenten heb dat ik er heel erg naar verlang, naar het gevoel enzo... Komt goed hier. Vind het wel echt top dat je zo bezorgd bent om die vriend van je. Het is fijn als er iemand voor je klaar staat! Heel veel suc6!!!"
"Mysteryland saai op de pep?? Heb echt een geweldige dag gehad!! We hebben de hele dag staan stampuh bij de Q-dance stage!! (net als vele anderen om ons heen!) Leuke sfeer, veel strakke, relaxte mensen!! Echt helemaal geweldig!!!! Volgende dag idd wel een beetje last van me kaken, en een beetje spierpijn, mja heb ook de hele dag niet gezeten. Veel water gedronken en mezelf gedwongen om tussendoor even wat te eten. Koste heel veel moeite maar het lukte wel! (gezien het weer een zo best verstandig dacht ik zo) Maar het was het allemaal meer dan waard! Had nog de hele nacht door kunnen gaan! (En misschien ook nog wel de dag erna haha) Oh ja btw strenge cotrole bij de ingang zeiden ze toch??? haha niks van gemerkt!"
"haha had je wel begrepen hoor, vond het al1 wel geweldig op de pep...(das wel jammer voor je, want het was echt super als je een beetje goede pep had, heb op een gegeven moment niet eens meer de moeite genomen om naar de plee te gaan om te gaan sjnatsten)heb er wel ook 1 pilletje bij gepakt, mja dat was al om 11.30 of zo...vond het wel relaxt zo! Hele dag (en nacht) super veel energie!! En niet dat hele spacy gevoel....vind dat af en toe wel relaxt, maar niet te vaak!! Verder was mysteryland idd helemaal geweldig!! En zeker de afsluiting....heb ook echt geen spijt dat k al1 bij de Q-dance ben geweest....dat was nog eens net als vroegah!! lekker stampuh!(al1 die kaken de volgende dag he, volgende x maar geen kauwgum mee nemen ) Morge of zo de foto's halen, mja stond zo strak dat k vrees dat k die aan niemand kan laten zien haha!! Was wel echt super! volgende feest is qlimax! mja heb nu weer de smaak te pakke dus kan niet wachten he En die controle nog beter! man ik had zoveel mee naar binnen kunnen nemen, hadden ze dan niet eens gezien! En dan maar waarschuwen van te voren!! whahahaha....mja, zie er dan wel ook heel lief uit he Maar om een heeeeeellll lang verhaal kort te maken....mysteryland was GEWELDIG!!!!!!!! Groetjuhs"
"Jaaaahhhhhh idd CU @ Qlimax!!!! Heb der zin in!!!!! (zou je het ff kunnen laten weten als jij iets van de voorverkoop of een datum weet???)"
"heb zaterdg nacht rond 4 uur de laatst 2 kleine lijntjes gehad...echt een super relaxte avond gehad! Muziek goed, leuke mensen echt geweldig.... Heb zondag met moeite 1 uurtje geslape (niet echt vast...zo tussen waken en slape in ...) En nu is het inmiddels zondag nacht, ben nog steeds wakker... Dadelijk toch nog maar eens een poging wagen om te slape, of om in ieder geval ff wat te rusten met me ogen dicht...morge gelukkig ook nog vrij...Denk dat het gwn goede pep was en k had al ff niks meer gebruikt..."