Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"altijd als je de eerste keer wiet rookt, weet je lichaam niet zo goed hoe het ermee om moet gaan... je moet nooit teveel verwachten van wiet, het is namelijk een relax middel ik neem aan dat je puur wilt roken? nja dat kan, alleen is effect wel heftiger en als je dat als beginnende blower doet kan je wel een bad trip krijgen jah rook gewoon wat rustiger en rook niet overhaast, gewoon een beetje, en kijk wanneer je je goed voelt je kan altijd daarna nog meer roken .. Haze is een sativa wietsoort... en dit heeft inderdaad vaak effect op je hoofd.. hetzelfde met hasj.. dat maakt je ook niet echt body stoned maar meer mental high.. probeer eens een indica soort te roken... en rook rustig.. en ga lekker achterover zitten en gewoon over je heen laten komen"
"hihi ik ben nu al 3 weken verkouden erdoor :P ook word ik na het gebruiken van speed soms zwetend wakker en heb ik het koud (net als bij griep) dus ik denk dat je er wel degelijk ziek van kan worden jammer"
"hoihoi binnekort ga ik weer even lekker naar een hardcore feestje, en daar ga ik zeker even een nakkie nemen nu is mijn vraag: hoe kan ik speed het beste gebruiken? ik hoorde dat mensen et vaak gewoon in een klein envelopje hebben en een sleuteltje nemen.. heeft iemand nog tips hoe je het het beste kan gebruiken zonder dat het teveel opvalt enzo ??"