Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja is wel is leuk idd maar eig is wiet beter dan alcohol voor je gezond hijd door het feit dat alcohol lichamelijk verslavend is en wiet niet dus stook je kapot"
"moet er altyd aan denke voor je paddo's gaat vrete paddo's geeft je geen ander gevoel maar versterkt alleen maar het gevoel wat je op dat moment hebt dus als je depri bent kan je best niet nemen want dan ga je 9/10 slecht"
"per gram weet ik niet maar ongeveer 5 euro per potteke (vloeibaar dan ) iem die ik ken is 5 jaar vies verslaaft geweest aan snelle (speed) en vloeibare (ghb) en die ging ni meer werke ni stempele alleen stelen dealen voor drugs te betale en die kon op ne avond 14 pottekes op en die had goed spul dus geen fake waar vanaalles ander bij gekapt is om volume te vergrote en die zuide daar nog eens bij en die is nooit echt heel slecht gegaan alleen neer ligge voor een uurke en dan dubbel zo hard gaan dus ligt eraan wat je aan kan ik denk dat die persoon ook is begonne met half potteke en zo is meer en meer gaan gebruike ik zelf gebruik geen hard drugs nog ni ik word heel streng opgevoed en als ze er achter zoude kome maakt mijn pa me dood ik wacht nog 244 dage dan ben ik 18 dan begint mijn leve :P"
"ik ben in het verlede 3 jar verslaafd geweest aan gassen van spuitbussen vb luchtverfrissers en heb daar veel slechte ervaringe mee gehad dor halucinaties enzo maar was er mee gestopt maar nu ben ik er trug mee begonne en kan ik niet meer zonder ik wil er mee stoppen maar dat lukt ni zonder wa hulp maar het laatste wat ik wil is da men pa het weet dit spul lijkt geen drugs maar is het eig zeker wel en hard drugs ik krijg halucinaties ervan ask er veel van heb in geademt nie allee die gassen ook da schuim in ademe ik zie vreemde mensen en wezens door men huis lope de deur gaat open en toe en ik krijg een heeel raar maar toch fijn gevoel ik ben zo tam als iets juist alsof ik hero gebruikt heb ik kan ni lopen ervan lig gewoon wat ik wil hier van af want het word alsmaar erger en wil hier echt vanaf ik weet dat jullie die dit nu leze denke wat is dat voor iemand komt hier af voor wa gassen en denkt da het vieze drugs is maar dit is ook zo serieus die halucinaties zijn levens echt en ik wil hier mee stoppe geef enkele tips hoe ik dit kan zonder dat men ouders dit te wete komen a u b en reageer ook als je dit zelf ook ooit gedaan hebt of nu ook doet ik doe het nu dagelijks dus voeg me mar toe op [email protected]"
"ik drink niet veel bier alleen sterke cognac wiskey vodka ni dak elke dag zat ben maar sterke gaat er beter in dan bier schol"