Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is normaal dat je een beetje zenuwachtig bent, steeds als ik een nieuwe drug ga proberen ben ik ook zenuwachtig omdat je toch nooit precies kan weten wat je ervan moet verwachten. Het is ook niet erg om zenuwachtig te zijn,zolang het maar geen doodsangsten zijn. Zo te lezen heb je alles ook goed voorbereid, goed in gelezen enzo. Ergens vind ik ook wel dat die spanning wat heeft, tijdens het innemen, tijdens het inwerken en daarvoor. Op een gegeven moment als het dna lekker werkt is dat er dan echt helemaal afgevallen en voelt als een soort 'bevrijding'. Ik denk dat het wel goed gaat komen met je trip. Over dingen eten en drinken, hmm ja voor zover ik weet kan niks écht kwaad bij truffels. Tenzij je het over bepaalde medicijnen gaat hebben en andere drugs (vergroting van kans op bad gaan etc). Had wel gelezen dat als je ze op een bepaalde manier bereidt (Lemontag? dacht ik, je kan het misg vinden via de zoekfunctie), het een sterkere werking heeft. Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar hoop dat het je enigszins gerust heeft gesteld. Have a nice trip! En mocht je daar zin in hebben, voel je vrij een report te schrijven"
"Misschien een teleurstelling, maar ik zou me nu gewoon over geven aan het gevoel. Wegzinken in gedachtes etc. Haal het beste uit je trip, heb er vrede mee. En idd zoals Arthur al zegt, ene jointje roken!"
"Klinkt interessant! Zal hier wel vaker een kijkje komen nemen denk ik. Alleen 2 probleempje, als ik op het plaatje druk, vegroot hij niet maar kan hij de 'webpagina niet weergeven'. Edit: nevermind, nu doet hij t wel"
"Toen ik ong 12gr truffels op had vond ik de trip best wel mild uitvallen. In zekere mate zelfs teleur gesteld. (Was wel leuk maar niet wat ik ervan had verwacht). Je moet dus niet te veel van truffels verwachten, je gaat niet hallucineren ofzo. eerder idd nadenken over veel en rare dingen, dingen sneller grappig vinden enzo. Als je harder wilt gaan op truffels zou je denk ik wle meer moeten nemen dan 10gr. :P"
"Als je emotioneel instabiel bent en deze gedachtes hebt is het natuurlijk nooit echt verstandig om drugs te gebruiken. Maar daar 2cb een vrij lichtzinnige drugs is zal het niet veel kwaad kunnen. Natuurlijk kan het altijd fout gaan, maar met een middel als 2cb denk ik dat het relatief weinig kwaad kan."
"Mijn ervaring is dat blowen de trip versterkt, je gaat gewoon wat harder. De effecten die je op dat moment hebt zullen versterkt worden. Je trip word ook iets chaotischer en je word wat vager. De mate waarin dit gebeurd is ook afhankelijk van je ervaring met blowen. Als je al een regelmatige blower bent kan het niet zo veel kwaad. Als je het nog niet zo vaak hebt gedaan zou ik het af raden, vooral omdat je ook nog niet zo veel ervaring met trippende middelen hebt. Als je toch besluit het te doen, zal ik het na het nemen van de truffels doen, in de tijd dat het in werkt. Zo heb je een beetje afleiding van het wachten, en voor mijn gevoel kickt ie dan ook beter in. Tijdens het hoogtepunt van de trip zou ik het als beginner ook niet doen. Als de effecten weer wat af nemen dan kan je wel weer een joint op steken I think, dan komen de effecten weer wat terug. Maar, als je niet vaker dan 10 keer hebt geblowd zou ik het sowieso niet doen. Als je het toch doet zou ik ook de joint wat minder sterk draaien dan je normaal zou doen, zo kan je het effect in combinatie met de truffels een beetje aan kijken."
"Hallo! Een aantal vrienden en ik zijn geinteresseert geraakt in LSA, nu heb ik op internet verschillende soorten gevonden, en ik weet nu dus niet welke wij het beste kunnen nemen. We twijfelen tussen Hawaiian baby woodrose, Morning Glory en Utopian Bliss balls. 2 van ons hebben al vaker getript op lsd, 2cb en truffels. We willen gewoon een goede trip, het liefste met visuals en lachkicks zijn natuurlijk ook leuk. Nu ben ik dus benieuwd welke van deze 3 jullie ons zouden aanraden en in welke dosering, of als jullie nog eeen andere goede optie hebben... Eigen ervaringen zijn ook welkom! Vermeld dan ook de dosering etc. er svp bij. Met antwoorden als' zoek op internet!' kan ik niet veel, want dt heb ik al gedaan maar heb niet zo gek veel gevonden. Nou, ben benieuwd! Ohja ps: Ik had over misselijkheid gelezen, nou vind ik dat niet o prettig, logisch natuurlijk :P Dus hier tips voor zijn ook welkom, en bij welke is de kans op misselijkheid het minst groot?"
"Twilight zei: Je kan het beste zo veel mogelijk van de schil van de zaden proberen weg te halen alvorens je ze inneemt. Van 8 Hawaiian Baby Woodrose zaadjes heb ik niet zo gek veel gemerkt, maar als je echt wilt weten hoe LSA aan voelt moet je nog veel meer dan 8 nemen. Maar bah, je wordt er echt heel misselijk van. Ik werd er ook goed ziek van, en het lukte me ook niet om over te geven. Ik ga het nooit meer doen. Alleen als ooit een keer geëxtraheerde pure LSA tegen kom, dan zeker wel. Klik om te vergroten... Oké, bedankt! Had nog op internet gelezen dat meestal 3/4 zaden werden aangeraden. Nu ben ik iemand die meestal iets minder nodig heeft dan mijn vrienden (natuurlijk gaat dat over andere stoffen, en ben ik hier misg minder gevoelig voor, maar neem liever het zekere voor het onzekere). Is het wel verstandig gelijk met 8 te beginnen? Wil het ook wel een beetje op safe spelen. Tigg zei: They will not work as well if you chew them... There is a chemical reaction when the LSA comes in contact with your mouth saliva (spit) and causes a bitterness and choke gag response along with nausea when you chew them. Here's a good basic's guide on how to use these seeds properly. http://www.youtube.com/watch?v=CtGn4IjgIPE Klik om te vergroten... Ik heb ooit gelezen dat je deze zaadjes het beste in de vla kan doen (of een andere dikke substantie) zodat ze niet in contact komen met je spuug. Ik heb ze zelf nooit genomen, ik heb ooit bij het lezen van reviews wel het idee gehad dan je van de ene soort meer misselijk werd dan bij de andere. Misschien was het toeval dat ik van de ene alleen positieve vond en van de andere alleen negatieve. Ik weet ook niet meer welke van de twee mij toen beter leek. Klik om te vergroten... Oké, bedankt voor de tip met de vla! Als het de zaadjes worden vermalen en in de vla dan maar ik ga nu het fimpje even kijken!"
"Ja ik had al op tripreports gezocht maar kon niet zo gek veel vinden, hier en daar wel wat. Wat ik daaruit heb kunnen halen is mijn interessie voor dit stofje en de 'angst' voor misselijkheid. Had ook gelezen dat 4 zaadjes a behoorlijk heftig kunnen zijn, en weer en ander zei dat 4 te weinig was. Ik denk dat ik toch maar de dosering van azarius aanhoud, tenzij iemand mij op andere gedachtes brengt. Iemand toevalig nog eigen ervaringen? En die utopian bliss balls, is dat wat? Lijkt me toch dat de misselijkheid minder is. Maar om een een of andere reden ben ik toch geneigd te denken dat smartshop capsules niet zo potent zijn."
"Angramar Temenos zei: Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken. Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high. Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt. Klik om te vergroten... Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind?"