#1
hoi ik heb voor vanavond een halve 2cb pil en een halve xtc pil. Zal ik eerst de 2cb nemen en daarna de X of andersom? Ervaring?
toevallig ga ik dit vanavond ook doen, al is de 2cb niet 100% zeker. Maar hoezo zou je niet in je 2cb trip willen zitten als de x is uitgewerkt?Immo zei:Ik zou met de 2cb beginnen. Je wilt waarschijnlijk niet nog in je 2cb trip zitten als de xtc uit werkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."