#1
Bedankt
Het is nog niet te laat het gaat vanavond gebeuren!
Maar jullie posts hebben me wel geholpen, ik besluit het toch maar rustig aan te beginnen en hopen dat als het niet genoeg is bijpakken nog nut heeft voor er tolerantie is opgebouwd.
Maar jullie posts hebben me wel geholpen, ik besluit het toch maar rustig aan te beginnen en hopen dat als het niet genoeg is bijpakken nog nut heeft voor er tolerantie is opgebouwd.
