Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerst MDMA of Pep nemen? Hoelang kan je droge pep bewaren?

Eerst MDMA of Pep nemen? Hoelang kan je droge pep bewaren?

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
i
iAmNumberOneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou het dan beter zijn om de pep te laten drogen? Vriezer lijkt me riskant, want ouders zitten daar altijd wel bij.

Hoe kan ik het beste het drogen? Op mijn telefoon uitstrijken, of op een spiegeltje? Graag wat uitleg.
L

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Liefhebbertje
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je geduld heb op een a4 of bvb een belasting envelop ( ja ze zijn dus wel handig ).
Geen keukenrol, wc papier, of tissue daar trek de pep in en ben je een deel kwijt.

Snel:

Een bord in de magnetron hoogste stand,
Ongeveer een minuut tot anderhalf.

Het bord mag niet heet zijn,
Handwarm is voldoende.
Leg het erop hak het in stukjes,
Na 3 minuten is het droog genoeg.
i
iAmNumberOneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste mensen,

Vandaag heb ik van een kameraad MDMA kristalen en pep meegekregen. De laatste keer dat ik had gebruikt was meer dan 2 jaar terug. Voor een random reden had ik er opeens even zin in.

Ik heb van hem een zakje droge pep gekregen, natte pep en de MDMA kristalen.

Nu was ik van plan om MDMA in het weekend te nemen, maar zou het beter zijn om eerst de droge pep op te maken? Ik heb namelijk gelezen dat het minder word na een weekje? Minder sterk?

Ik neem het alleen in het weekend. Als ik deze week MDMA neem, dan wou ik volgende week eens de Pep weer proberen.

Alvast bedankt :)
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vraag:
Ik zou wel eens willen weten of het echt zoveel beter is voor speed om in de diepvries bewaard te blijven? hoelang blijft t ongeveer goed? Ik zie namelijk veel mensen die er bij zweren om het in de diepvries te bewaren en anderen die zeggen dat het niets uit maakt...


Antwoord:
Bijsluiters van amfetamine raden een bewaartemperatuur aan van 25 graden Celcius. Ze waarschuwen voor te veel warmte en vooral vochtigheid. Ook licht dient te vermeden te worden.

We vermoeden dat het bewaren van speed in het vriesvak geen meerwaarde heeft wat betreft minder afbraak van speed door warmte. Het is wel donker en, mits goed afgesloten, ook droog. Bewaar je speed erg lang, dan is het vriesvak zeker een optie. Met andere woorden: het kan geen kwaad, als het maar goed luchtdicht is afgesloten.
Klik om te vergroten...

Hoe kun je speed het beste bewaren?
Volgens sommige deskundigen is het voor het behoud van amfetamine (speed) van belang dat er geen licht en/of vocht bij kan komen. Koeling is niet echt nodig.

Anderen menen dat het bewaren op een plek die koeler is dan de kamertemperatuur het verouderen (degraderen) wel degelijk tegengaat. Een koelkast is niet goed, dat is te vochtig. Het beste is dus om het op een donkere, niet vochtige, koele plek te bewaren.
Klik om te vergroten...

Droge speed in een seal blijft zoiezo tot een half jaar potent is mijn ervaring.
Had het wel in de kruipruimte liggen.
Die lag vol schelpen oftewel weinig tot geen vocht.

Mijn eigen meningover natte speed is.
Toch wel degelijk de vriezer.
Weliswaar in een afgesloten bak zodat niet het 'lek' vocht alsnog in kan trekken
Of het nu wel of niet zo is,
Ik wil dat het vochtig blijft en dus de kans op vervliegen van de toevoegingen acetone en nog 1 laat die er maar lekker bij in zitten.
Tot moment van drogen
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Droge speed blijft heel lang, lees maanden zelfs jaren, goed. Geen reden dus om het snel op te moeten maken. Uiteraard helpt het als je het op een droge, donkere, niet al te warme plek bewaard. In een kastjes dus bijvoorbeeld, bijvoorkeur in een goed afgesloten verpakking.
i
iAmNumberOneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Droge speed blijft heel lang, lees maanden zelfs jaren, goed. Geen reden dus om het snel op te moeten maken. Uiteraard helpt het als je het op een droge, donkere, niet al te warme plek bewaard. In een kastjes dus bijvoorbeeld, bijvoorkeur in een goed afgesloten verpakking.
Klik om te vergroten...

Echt? Een vriend van mij zei dat het na 2/3 week minder sterk begint te worden. Hierbij ging het wel om natte pep.

Het zou dus beter zijn om het natte pep te drogen? Hoe kan ik dit het beste doen? Op een glasplaatje uitstrijken en dan half uurtje laten drogen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je natte pep in de vriezer legt is het ook heel lang houdbaar hoor. Amfetamine is een behoorlijk stabiele stof namelijk. Wel is het belangrijk om het niet open en bloot te bewaren.

En droge pep kan wat verkleuren als je het langer bewaard, maar dan blijft het net zo potent. Wat verkleurd zijn restanten uit de productie, niet de pep zelf.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik altijd doe is het op een wit a4 tje uitsmeren en dan 15 minuten of langer wachten.

Doe het niet op lijntjes papier dan heb je blauwe pep :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik droog mijn speed altijd door het op een bord of iets dergelijks uit te smeren en dan gewoon net zo lang met een pasje erop te hakken tot het helemaal droog is, gaat vaak vrij snel.

Doe het niet op je telefoon, want in natte speed zitten nog allemaal chemische oplosmiddelen en dat tast je telefoon aan.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."