Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"paddo pasen"
"housetabletjes, bolle, snoepkes, tikkels of naar de bedrukking/vorm (penta's, driehoeken)"
"deze? http://video.google.nl/videoplay?docid= ... jAKm0LjODg"
"http://nl.youtube.com/watch?v=-WXWy_Wn7YY maat van me ging ook goed :P"
"Little Monk zei: wtf, is dat een feest in een bus ofzo, dope shit! Klik om te vergroten... Was op de terugweg van een feestje (bassleader geloof ik) wat nogal lang reizen is voor ons, dus we dachten laten we deze bus huren om de heen en terugweg wa gezelliger te maken. http://www.youtube.com/watch?v=rfdyGIDJ6Cc blijven btw tog altijd wel de beste party's: de afterparty's!"
"Duyvis... voor als er een fuif is"
"Ik heb geen idee meer welk nummer ze draaide tijdens mijn 1ste keer, k was te druk met andere dingen (zoals tegen iedereen vertellen hou vet t was :P). Maar het vetste nummer wat ik ooit gehoord heb toen ik er lekker in zat was op Q-base 2007. Ik heb helaas niet meer kunnen achterhalen welk nummer het was T was iig in de schranz bunker en had zo'n mario/snes melodie! Pffff...... als k er nu weer aan terug denk GEWELDIG! Wat was dat nummer vet!"
"El_V zei: housetablet zei: Ik heb geen idee meer welk nummer ze draaide tijdens mijn 1ste keer, k was te druk met andere dingen (zoals tegen iedereen vertellen hou vet t was :P). Maar het vetste nummer wat ik ooit gehoord heb toen ik er lekker in zat was op Q-base 2007. Ik heb helaas niet meer kunnen achterhalen welk nummer het was T was iig in de schranz bunker en had zo'n mario/snes melodie! Pffff...... als k er nu weer aan terug denk GEWELDIG! Wat was dat nummer vet! Klik om te vergroten... http://www.youtube.com/watch?v=hh2dQ0Id_9k die? Klik om te vergroten... Whaha jahaaah!!! dit is ie. Zo'n vet nummer héé!! bedankt"