Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forum leden, Ik was vorige week zaterdag wezen stappen, Toen heb ik 3/4 pillen gepakt, naar een 3/4 maanden clean, Sinds zaterdag voel ik me niet in orde, ben in de eerstestantie heel ziek van geworden, overgegeven misselijk ect ect... Ben toen ook naar de huisarts geweest, die heeft me doorverwezen naar de ziekenhuis om een darmonderzoek te doen, want de arts dacht dat er iets met de darmen aan de hand was, vanwege ik me zo vaak misselijk voel. Uit de darm onderzoek was alles goed, bloedonderzoek was ook goed. Maar heb nog steeds 't gevoelloos in me hoofd... dat tintelen gevoel , brakjes voelen, Heb 't gevoel dat ik steeds maar weer moet braken. Ben bang dat ik in ben blijven hangen ofsow?.... Want ja als ik blijf liggen , dan voel ik me niet duizelig of misselijk, echt wanneer ik opsta en loop zeg maar. Heb ik nu hersenschade opgelopen?, blijf ik me zo altijd voelen ?, Jongens please help mij... Hoor 't graag van jullie."
"Chrystal zei: Ik denk dat je een slechte pil had. Heb je m niet laten testen? Dat is tegenwoordig wel zo verstandig er is tegenwoordig erg veel troep te koop! Voor nu heb ik het advies: Goed en gezond eten (evt vitamines supplementen erbij) en bewegen (sport) is ook erg belangrijk! Als je komende week nog steeds last hebt zou ik voor de zekerheid toch nog even een bezoekje aan de huisarts brengen en eerlijk opbiechten! dan kan hij/zij je het beste helpen. Klik om te vergroten... Ik had namelijk roze defcons, die bevat mda , Had ze eerder gepakt, niks aan de hand, tot na een hele lange tijd, Sinds vorige week zaterdag begon dit ellende, Als ik in bed lig, voel gewoon dat me hoofd leeggezogen als t ware... Ben best bang.. krijg moeilijk eten binnen door me keel.."
"Hartelijk dank voor je reactie. Nou ik ben 21 jaar, En ik gebruik af en toe om de 2/3 weken wel 1 pilletje, Ik had een hele lange tijd niet meer gedaan, vanwege ik een onderzoek had ( voor geld ). Was er ongeveer 4/5 maanden er tussen uit. Tot vorige week zaterdag, ik dacht space, dus ik en die maat van mij hebben heel lang nie meer gedaan.. dus ik popte er 3/4 op die ene avond... En ja sinds paar dagen ernaa heel brak gevoel, wat normaal is... Maar wat ik nu voornamelijk heb is dat... Heb een soort rinling over me gezicht... Heel raar vervelend rilling.. en dat me hoofd heel lichtjes aanvoelt, of er een lichte hoofdpijn aanwezig is... Is dat normaal?,"
"Hallo beste forum leden, 2e half week geleden ben ik wezen stappen met vrienden, we hadden veel gedronken.. en opgevenmoment had een vriend een sleutelpuntje erbij gepakt (coke). Heb een lijntje gesnoven. Die ochtend erna was ik erg duizelig en misselijk. Nu 2e half week geleden heb ik er nog steeds last van... van het licht duizeligheid, ben niet écht mezelf. Had nooit coke gedaan, het was de 1e x dat ik coke deed. Vraag me niet hoeveel het was. het was een flinke punt sleutel. Ben bang dat ik hersenschade opgelopen heb.. alles draait nog, licht misselijkheid door het draaiend effect... Kan iemand mij geruststellen of iets vaststellen hoe het precies zit. Ben namelijk bang.. dat het nog steeds na 2e half week nog niet klaar is."
"ZERO- zei: Ben je niet ook gewoon een beetje ziek? Klik om te vergroten... Nee, ook niet ziek, of griepjes helemaal niet. Vraag mezelf of dit nog wel goed komt.."
"Fool zei: Zou voor de zekerheid eventjes langs de huisarts gaan, better safe than sorry. Toevallig drukke weken achter de rug/nu nog? Klik om te vergroten... Ben naar de huisarts gegaan, wat hij zei is dat mijn evenwichtsorgaan verstoord is. Had hem ook eerlijk verteld dat ik flinke sleutelpunt coke heb gepakt. Verder heeft hij mijn bloeddruk opgemeten, en dat was allemaal prima. Verder zei ze dat het wel even kan duren.. mja.. het is al meer dan 2e halve week verder en NOG voel ik me licht/duizelig in me hoofd."