#1
Hallo beste forum leden,
2e half week geleden ben ik wezen stappen met vrienden, we hadden veel gedronken.. en opgevenmoment had een vriend een sleutelpuntje erbij gepakt (coke). Heb een lijntje gesnoven. Die ochtend erna was ik erg duizelig en misselijk.
Nu 2e half week geleden heb ik er nog steeds last van... van het licht duizeligheid, ben niet écht mezelf. Had nooit coke gedaan, het was de 1e x dat ik coke deed. Vraag me niet hoeveel het was. het was een flinke punt sleutel.
Ben bang dat ik hersenschade opgelopen heb.. alles draait nog, licht misselijkheid door het draaiend effect...
Kan iemand mij geruststellen of iets vaststellen hoe het precies zit. Ben namelijk bang.. dat het nog steeds na 2e half week nog niet klaar is.
2e half week geleden ben ik wezen stappen met vrienden, we hadden veel gedronken.. en opgevenmoment had een vriend een sleutelpuntje erbij gepakt (coke). Heb een lijntje gesnoven. Die ochtend erna was ik erg duizelig en misselijk.
Nu 2e half week geleden heb ik er nog steeds last van... van het licht duizeligheid, ben niet écht mezelf. Had nooit coke gedaan, het was de 1e x dat ik coke deed. Vraag me niet hoeveel het was. het was een flinke punt sleutel.
Ben bang dat ik hersenschade opgelopen heb.. alles draait nog, licht misselijkheid door het draaiend effect...
Kan iemand mij geruststellen of iets vaststellen hoe het precies zit. Ben namelijk bang.. dat het nog steeds na 2e half week nog niet klaar is.