Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb al vaker wat hier over gepost.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Gebruik alleen in het weekend heb nog niet echt een duidelijk antwoord gekregen vandaar. Heb zelf nogal wat opgezocht en ik denk persoonlijk dat dit komt of kan komen Door het verhoogde cortisol. Want ben alleen de dag erna soms harstikke onrustig en opgejaagd. Soms heb ik dit ook niet heel frappant. Het cortisol (stress hormoon) wordt verhoogt net zoals de dopamine en nog iets anders kan even niet op de naam komen. Ben die dag erna onrustig tot ik een uur heb hardgelopen dan lijkt het verdwenen. Is het cortisol wat je opneemt sla je dat op of is dat tijdelijk en zakt dat weer weg op die dag iemand die hier verstand van heeft? Voel me die dag heel soms nog wel wat onrustig maar dat is een enkele keer. Als ik die dag dan niet gebruikt voel ik me prima. Maar als het zo moet elke x zo enorm onrustig en opjagend gevoel hoef ik geen ghb meer. iemand die hier verstand van heeft laat het dan even weten aub! groetjes richard"
"Maar ik las dat na 16 uur pas de ellende begint ofzo Daarom ook deze post ik wil weten wat ik moet doen. Maar ik neem aan dat jij er aardig wat verstand van heb Als je het zo zegt. Maar zou graag nog iemand hebben die het kan bevestigen die Zelf ook gebruikt zijn mening en beleving snap je. En psychologisch gedeelte bedoel je de drang naar een Gtje denk. ben serieus echt onbekend ermee vandaar. iedergeval bedankt voor je advies!"
"Ook als je 5 dagen niet gebruikt eigenlijk 6 en alleen op vrijdag en zaterdag dat lijkt me toch sterk?"
"Jaa ik zat in heel lastig pakket hele erge dingen gebeurt en zijn nog gaande ook. Drinken sloop erin om dingen een plek te geven naja dat doe je dus niet je stopt t weg tot je afhankelijk bent. ik stop ook vanaf morgen. Maar psychisch gedeelte zou wel eraan denken zijn enzo en slecht slapen ik heb mirtazepine en diazepam in huis diazepam gebruik ik wel die mirtazepine kan je heel goed van slapen dus ga ik vanaf morgen maar gebruiken en kijken wat het brengt. Moet niet eindigen met 2-4ml om de 2 uur. Idd"
"Want het enige wat ik had is die onrust Geen trillen zweten ongemakkelijk voelen prima slapen Ja vond het opgejaagde gevoel ongemakkelijk. Ma niet angst ofz naja we zullen zien dit weekend Hoe ik me voel als ik me Weer zo voel vind ik t wel prima en kap ik ermee. en ik ben nie verslaafd en gebruik niet dagelijks dus kan er ook niet echt iets van maken dan dat ik het raar vind Iedergeval bedankt voor je reactie"
"Ghb gehad en voel me op en top zoals normaal heb me wel die hele avond opgevreten en die g lag in een doos naast de verwarming die op volstond meer als een week mischien waren de gehalthes verandert? Dat Ik me daarom zo onrustig volde want heb nieuwe gehaalt en voel me fris en fruitig"
"Zondag 11 uur savonds laatste dop genomen! Trilde maandag een beetje n dacht eraan maar voor de rest niks nam benzos om dat te onderdrukken n slaapmiddel voor het slapen. Het is nu half 37:30 min niet gebruikt gelukkig geen last!!"
"Ik krijg van de psychiater diazepam al een tijdje omdat ik enorm onrustig in me hoofd ben en dat de bom niet moet ontploffen. Veel dingen meegemaakt me hoofd leek wel een achtbaan. Vandaar dat ik diazepam neem tijdelijk met een afbouw schema. mirtazepine neem ik erbij voor t inslapen en voor uiteindelijk onrust wegnemen maar dat duurd aantal weken voordat dat goed werkt dus ik speel niet met benzos ofzo is voor mij hoofd goed en veilig voor degene waar ik een bloed hekel aan heb."
"Oke nou heb ik geen last van merk wel dat toen ik ben begonnen met mirtazepine eem halve voor t slapen volgende dag wat lammer was en nu 2de nacht nam ik een hele ik hen gwn getraind enz bij mij valt t mee dan denk ik."
"Mijn vnn psychiater heeft dat voorgeschreven. Beiden de diazepam voor direct rust. En mirtazepine voor uiteindelijke rust. Dan weer met diazepam afbouwen. Hoezo zou dat niet mogen dan? Graag verder uitleg? neem aan dat psychiater wel weet wat die doet hoop ik"