Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb onrustig en opgejaagd gevoel dag na gebruik.

ghb onrustig en opgejaagd gevoel dag na gebruik.

2 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
hillbillyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb al vaker wat hier over gepost.Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Gebruik alleen in het weekend heb nog niet echt een duidelijk antwoord gekregen vandaar.

Heb zelf nogal wat opgezocht en ik denk persoonlijk dat dit komt of kan komen Door het verhoogde cortisol. Want ben alleen de dag erna soms harstikke onrustig en opgejaagd.
Soms heb ik dit ook niet heel frappant.

Het cortisol (stress hormoon) wordt verhoogt net zoals de dopamine en nog iets anders kan even niet op de naam komen.

Ben die dag erna onrustig tot ik een uur heb hardgelopen dan lijkt het verdwenen.

Is het cortisol wat je opneemt sla je dat op of is dat tijdelijk en zakt dat weer weg op die dag iemand die hier verstand van heeft?

Voel me die dag heel soms nog wel wat onrustig maar dat is een enkele keer. Als ik die dag dan niet gebruikt voel ik me prima.

Maar als het zo moet elke x zo enorm onrustig en opjagend gevoel hoef ik geen ghb meer.

iemand die hier verstand van heeft laat het dan even weten aub!

groetjes richard
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
als het zo moet elke x zo enorm onrustig en opjagend gevoel hoef ik geen ghb meer.
Klik om te vergroten...

Zoals je op het forum kan zien is er nog een enorme wereld vol interessante drugs. probeer eens wat anders.
f
followthesunLid
01-01-2024, 00:00
#3
hey, ik heb het al een poosje niet meer kunnen krijgen,
maar heb er ook wel eens last van gehad. Je kunt idd een kleine dosis nemen om weer te slapen, maar dat lijkt me op de lange termijn niet handig ivm eventuele verslaving.
Wat ik zelf heb geprobeerd is "slaap thee" wat je gewoon in de supermarkt enzo kunt kopen (of pil/druppel vorm bij de drogist). Daar zit namelijk valeriaan in, een natuurlijk stofje. Als ik heel eerlijk ben, doet het niet heel veel, maar het is wel een oplossing om niet drugs met drugs te bestrijden :grin: Ook kun je melatonine pilletjes proberen, die zijn in het algemeen om beter van te kunnen slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."