#1
Ik heb interesse in 4-mmc. Maar het probleem is dat dit blijkbaar een kruistolerantie heeft met xtc.
Wat betekent, dat als ik het XTC-gevoel wil behouden, slechts 1x in de 3 maanden 4-mmc of xtc mag doen.
Nu neem ik enkel 1x om de 3 maanden XTC/MDMA en heb telkens het goede love-gevoel, dit wil ik zo houden. Het is zelfs zo dat als je XTC misbruikt het gevoel weggaat.
Hoezo zijn er dan mensen die een hele periode bijna dagelijks 4-mmc snuiven? Voelen die de XTC dan nog op die love-manier?
Of kan ik zonder problemen eens een grammetje 4-mmc proberen en de maand erna XTC op een feestje doen met hetzelfde gevoel?
Bijvraagje: Waarom is het zelfs dat bij veelvuldig XTC gebruik het love-gevoel weggaat? Je serotonine is toch na een paar weken al terug op peil? Het is niet gezond maar je zou het gevoel toch moeten behouden?
Thx.
Wat betekent, dat als ik het XTC-gevoel wil behouden, slechts 1x in de 3 maanden 4-mmc of xtc mag doen.
Nu neem ik enkel 1x om de 3 maanden XTC/MDMA en heb telkens het goede love-gevoel, dit wil ik zo houden. Het is zelfs zo dat als je XTC misbruikt het gevoel weggaat.
Hoezo zijn er dan mensen die een hele periode bijna dagelijks 4-mmc snuiven? Voelen die de XTC dan nog op die love-manier?
Of kan ik zonder problemen eens een grammetje 4-mmc proberen en de maand erna XTC op een feestje doen met hetzelfde gevoel?
Bijvraagje: Waarom is het zelfs dat bij veelvuldig XTC gebruik het love-gevoel weggaat? Je serotonine is toch na een paar weken al terug op peil? Het is niet gezond maar je zou het gevoel toch moeten behouden?
Thx.