Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kunje opium ook zelf roken op zilverpapier of alleen in vloeite of in waterpijp of bong of ... ?"
"jee ik ben matthias van oost-vlaanderen heroine verslaafde al 3 jaar en kanje zeggen in het begin is het allemaal lekker en goeie roes en zoveel meer maar nadat je verslaafd geworden bent ben je afhankelijk en draait je dag maar om 1 ding en dat is de heroine je steelt geld en je doet alles om het te hebben e verslaafd raken gebeurt als je een weekje 0.5 gram gebruikt en dan beginnen de ontwenningverschijnselen al wat te komen maar die zijn nix vergeleken bij die ik nu meemaak als ik nix heb..tsmaakt vies maar tog o zo goed de roes duurt zo'n 4 uur maar bij mij is dat anders ik krijg niet meer dat superieure gevoel da komt pas als ik het dubbele gebruik van hetgeen ik nodig heb om me goed te voelen..het is een neerwaartse spiraal waar je niet uit kan zonder hulp van anderen.. mvg"