#1
aan.....(moest er nog bij)
Weinig geslapen want ben zelf nu van die opium rotzooi aan het afkicken. Maar goed als je het zelf kan maken iss dat wel mooi...ipv die andere opiumrotzooi
Weinig geslapen want ben zelf nu van die opium rotzooi aan het afkicken. Maar goed als je het zelf kan maken iss dat wel mooi...ipv die andere opiumrotzooi

die van der verslaving af wil of niet ....ik weet het niet ik zit in een rare periode in mijn leven omdat ik voor het eerst een beetje nuchter ben na jarenlang gebruik en ik wil gewoon weer high worden omdat het gewoon zo raar is om zo nuchter door het leven te gaan. Maar goed alles went zeggen dus dit hoop ik ook
Maar goed misschien zal ik het wel ooit gaan beseffen dat ik er goed aan doe om af te kicken...want ik geloof er niet in dat ik gelukkig kan worden zonder opium omdat ik me nu echt zwaar klote voel..heb zware afkickverschijnselen gehad en ben nu beetje aan het bijkomen maar het geestelijke is het moeilijkste gedeelte...dat lichamelijke is keiheird op je tanden bijten en dat is daarna wel weer weg.