Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand die vandaag ook naar Sensation in de Johan Cruijff Arena gaat? Of jaren geleden al eens is geweest? Hoe is de sfeer daar? Wat wordt er een beetje gebruikt?"
"Hi, In januari heb ik een event waar ik met vrienden xtc ga gebruiken. Normaal heb ik pillen van 220/240mg en nu heb ik 300mg. Ik haal ze altijd bij mijn neef en ze zijn getest dus dat zit goed. Maar toch vind ik het spannend omdat het een grotere dosis is en ik normaal gesproken altijd wist hoeveel ik precies in moest nemen en om de hoeveel tijd. Wat kan ik meenemen in het geval dat het slecht gaat? Dextro, water, kauwgum en ventilator heb ik. Nog meer ideeën? En wellicht kunnen jullie meedenken over hoe vaak ik moet innemen? Ik weeg 70kg en ik ben 165cm. Normaal gesproken begon ik met een halfje en nam ik elke 1.5 uur een kwartje/5je in. Daarnaast slaap ik nooit als ik xtc doe, ivm een hogere dosering nu, hoelaat kan ik het beste het laatst innemen? Het event stopt om 23:00. Thanks alvast!"
"Breken en gokken dat het minder is dan een kwartje 😅😂 CuriousExplorer zei: Neem geen 300mg als je 70kg weegt. Maximum een halfje in totaal is al lichtjes de grens opzoeken! Btw, hoe neem je een '5je van een pil? Klik om te vergroten..."
"CuriousExplorer zei: Neem geen 300mg als je 70kg weegt. Maximum een halfje in totaal is al lichtjes de grens opzoeken! Btw, hoe neem je een '5je van een pil? Klik om te vergroten... En hoeveel raad je wel aan om maximaal te nemen en om de hoeveel tijd?"
"FredKroket zei: Hoe weet je dat de pil 300 mg mdma bevat? Klik om te vergroten... Omdat ik de pil heb laten testen."