#1
Iemand die vandaag ook naar Sensation in de Johan Cruijff Arena gaat? Of jaren geleden al eens is geweest?
Hoe is de sfeer daar? Wat wordt er een beetje gebruikt?
Hoe is de sfeer daar? Wat wordt er een beetje gebruikt?
Xtc,pep, rc's, cokeWat wordt er een beetje gebruikt?
Een beetje?Iemand die vandaag ook naar Sensation in de Johan Cruijff Arena gaat? Of jaren geleden al eens is geweest?
Hoe is de sfeer daar? Wat wordt er een beetje gebruikt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."