Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het boek zojuist besteld. Het is inderdaad precies wat ik tijdens mijn paddo trips heb ervaren en de eerste keer ook dagen daarna. De opvolgende trip duidde op veel wat hier ook beschreven wordt. Bedankt voor de uitgebreide beschrijvingen. Ik vind het echt super dat meer mensen hier zulke observaties en ervaringen hebben."
"Het is inderdaad geen geneesmiddel. Het versterkt aspecten van jezelf, die je bewust of onbewust altijd al hebt gehad. Mijn twee paddo trips hebben mijn kijk op het leven ook echt veranderd en daardoor ook mijn gedraging en bewustzijn. Ik heb veel meer vrede en rust en kan vaker intens genieten van momenten. Dit topic vond ik ook heel erg de moeite waard: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=24812"
"Sommige mensen ervaren paddo's alleen visueel. Zelf vind ik de paddo trip een spirituele, diepe ervaring waarbij ik nog niet echt zo diep heb durven gaan als dat ik voelde dat ik kon gaan. LSD heb ik nooit gedaan, dus ik kan het niet vergelijken. Sommige mensen die een paddo trip hebben ondergaan zien het alleen als iets visueels en grappigs, terwijl ik er mentaal echt waarde uit weet te halen voor mij zelf. Als iemand die nog nooit paddo's heeft gedaan al deze reacties leest en dan een paddo trip gaat doen dan zal de negatieve kant vanwege de verwachtingen in ieder geval versterkt worden. Dat is denk ik een beetje jammer, want zo hoeft het naar mijn idee niet te zijn."
"Ik heb die film meteen even gedownload. Het spreekt mij zeer aan. Goed om te zien dat er hier mensen rondhangen die ook door hebben dat onze maatschappij een grote facade is. Maar ja, je moet er wel aan mee doen om te kunnen blijven drijven. Vergeet echter nooit dat alles een keuze is. Er vliegen hier termen voorbij, links en rechts, om de politiek te beschrijven. Dat is allemaal een wassen neus. Kijk in Amerika. Men denkt democratie te hebben, maar kan kiezen uit twee partijen, die verschillende dingen zeggen, maar hetzelfde uitvoeren. Hoe kun je het hele spectrum van jouw zicht op de samenleving nu passen in een programma van een gevestigde partij, laat staan in de term 'links' of 'rechts'. Het zijn niets meer dan middelen om ons af te leiden van de werkelijke politiek. Dit is waar ik in geloof: http://nl.wikipedia.org/wiki/Libertarisme"
"Ik heb besloten te stoppen met joints. Puur heb ik nooit gedaan, maar met tabak wel heel lang. Nu rook ik alleen nog joints als ik bij anderen of buiten de deur ben. Bij mij thuis rook ik alleen nog de vape of bong. De eerste keer op mijn vape had ik twee weken niets gerookt, dus die kwam goed aan. Na wat gewenning viel het me wat tegen en heb ik meer de bong gebruikt voor de instant hits. Nu ben ik de vape meer gewend en vind het heerlijk. De kunst is dat je de temperatuur aan de hoge kant moet houden. Dat is een kwestie van proberen. Wees niet bang te hoog gegaan. Je weet vanzelf wanneer het genoeg is. Het is dan bijna een popcorn smaak en een paar langzame hits daar van doen het goed. Ik probeer niet te zuigen, maar wel goed in te ademen en dan zo lang mogelijk. Dan komt het heerlijk zacht aan en wordt ik meer high dan van deze hoeveelheid wiet in de bong. Als ik er dan klaar mee ben is het duidelijk bruin in plaats van groen. Ik las elders dat het vies was om te roken, maar je kunt er nog goed cannaboter mee maken. De vape is nu wel mijn favoriet. Ik heb een Arizer Extreme-Q. Aan de dure kan en ik prefereer eigenlijk de whip boven de zakken, dus had ook de v-tower kunnen nemen, maar die zakken zijn wel erg leuk en makkelijk met gezelschap."
"Ik heb even een aansluitend vraagje. Zelf heb ik wel al vaker getript op paddo's, maar nu heb ik ze voor het eerst zelf gekweekt en gedroogd. Een vriend van mij zei dat ik ze eerst had moeten wegen, maar dat heb ik dus niet gedaan. Hoeveel gram van gedroogde (cracker dry, zoals men op de Engelstalige forums graag zegt) staat in verhouding tot 30 gram verse?"