Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo ik ben nieuw op dit forum en ik wilde het vlgd graag delen ,ik zelf heb een lang drugs verleden /heden, speed en cocaïne ben ik nu ruim 2 jaar gestopt, maar het afgelopen jaar een relatie afgebroken waarbij mijn ex me met zware schulden heeft achtergelaten wat bij mij de nodige psychische problemen opleverde (en nog steeds) gebruikte reeds al benzo,s en slaapmedicatie, maar liep 3maanden geleden tegen een vooraadje oxycodon aan.Ik had in het verleden wel ervaring met oxycontin wat ik recreatief soms slechts in de weekenden gebruikte. Mijn voornemen was dan ook lekker af en toe een oxycodonnetje en dan weer een paar daagjes stoppen om lichamelijkeafhankelijkheid te voorkomen, denk dat jullie het al kunnen raden ...Die rustpauzes zijn er nooit gekomen ik kon me op het werk prima concentreren was vrolijk en opgewekt thuisgekomen lekker het huis op orde maken trainen op de sportschool ging beter als voorheen leek allemaal perfect, intussen werden de dosissen steeds hoger waar ik in het begin aan 2x 20mg oxy voldoende had moet ik nu 80 tot 120 mg perdag slikken, ik heb dus een probleem!! nu zo,n 3 maanden verslaafd , ik heb vanmorgen een gesprek met de verslavingsarts gehad , de keuze was vesneld afbouwen met methadon of langszaam elke week 5mg zakken tot ik uiteindelijk van 80mg p/d op nul kom , ik heb voor het laatse gekozen..Dus vanaf morgochtend kan ik mijn 75mg oxycodon bij de verslavingsapotheek ophalen,de week daarna 70mg, 65mg etc...op deze manier kan ik gewoon blijven functioneren(hoop ik)en bouw ik geleidelijk af.Wel moet ik wekelijks urine afstaan zodat ze kunnen zien dat mijn waardes dalen. Oxycodon/contin is een heerlijk middel maar zoals alle drugs heeft het ze in je greep kom je er zeker niet zomaar vanaf... ben benieuwd hoe het de komende maanden gaat verlopen."
"hallo leveldesigner, bedankt voor je reactie , mischien kan ik idd beter een topic beginnen betreft afbouwen oxycontin/oxycodon, zo kom ik waarschijnlijk meerdere mensen tegen die in dezelfde situatie verkeren . Kan dan mooi ervaringen uitwisselen,advies geven/krijgen ,in iedergeval bedankt voor je feedback Groetjes Hammer"
"Re: welke medicijnen gebruiken jullie om even "alles te verg ik gebruikte de afgelopen maanden oxycontin en oxycodon, maar kwam er verleden week achter dat ik een groot probleem had en nog steeds... oxy deed mij echt alle problemen vergeten maar tegen een hoge prijs moet nu stapsgewijs afbouwen, zat tussen 80 /120mg perdag nu krijg ik het van de de verslavingsarts en moet ik 5mg per week afbouwen hoe cliche het mischien klinkt , probeer dingen te doen waar je vrolijk van wordt dat kan zijn je huis opknappen , sociale kontakten of losgaan in de sportschool, drugs en pillen doen idd vergeten zeker opiaten raad het niemand aan groetjes hammer"