Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het lijkt erg op een paddo lach kick die ik krijg van thee .... uren lachen om niks en me zeker wel heel waus voelen, dat voelt wel goed"
"Paddo's kweek ik zelf en heb ik er erg veel... ja ik heb der laatste tijd teveel van op en krijg weinig visueel effect meer van. Ik zit bijna alleen maar keihard te denken en krijg vaak een verschrikkelijk opruimbuien. en alles moet dan ook recht liggen enzo. Nu laat ik ze liggen voor een paar weken. Eens kijken of ik dan weer een leuke ervaring kan krijgen... Anders kan ik ze nog pluggen LSD vind ik zeker leuker en heerlijker maar dat komt denk ik omdat, ik dat nog aan het ontdekken ben De sterke visuals die ik daarmee krijg heb ik nooit van paddo's gehad. Ook het zin in SEX is 10 keer beter met lsd op vind ik zelf. Met paddestoelen zit je de hele tijd maar van: zo ff sexxen zo ff sexxen... terwijl met LSD meer is: IK WIL NEUKEN IK WIL NEUKEN. Het ligt wel in de stemming waarin ik ben maar denk dat het dan toch meestal wel lsd word"
"Als je bad gaat kan je wat vitamine c en suiker eten... ga naar een rustige ruimte en ik zeg altijd gewoon dat het morgen weer allemaal normaal is. Vienden van me gingen vaak bad op me paddo thee Wel wat slapjes zo maar het werkte voor vrienden van me altijd perfect.. Positief blijven en leuke dingen ontdekken en laat der gewoon met niet teveel beginnen! Purple haze zei: Aan de mods hier. Zou het topic verplaatst kunnen worden? Alvast harstikke bedankt Klik om te vergroten... haha die zie je hier niet vaak"
"nicolai zei: hangt ervan af hoe stabiel zij is. voelt ze zich tijdelijk goed, of voelt ze zich gewoon compleet goed zoals jij en ik ons goed voelen? hoe lang voelt ze zich al goed? ik zeg altijd...bij twijfel moet je het niet doen. Klik om te vergroten... ] Helemaal mee eens.... De set en setting moeten altijd goed!! Maak anders met een klein beetje eerst een beetje thee... ik vind de mind space dan wel meevallen maar de lachkicks worden geweldig!"
"Ik vind het juist lekker totaal onbestuurd en compleet in de war. Ik snap niet hoe bedoeld je trip te willen sturen want volgens hoort het sturen dan ook bij je trip . Geniet er gewoon van... vooral de eerste paar keer vond ik de lekkerste keren"
"Ongeveer 1 derde van de regelmatige gebruikers ontwikkelt lichamelijke klachten; voornamelijk hevige buikpijn (“K-kramp”) en blaasontsteking. Wikipedia.org Dat je er ook beurze ballen van krijgt is nieuw voor mij"
"Je hallogeen is niet slecht alleen je moet geen hallogeen lampen gebruiken voor de te kweken... Er komt vrijwel nauwelijks uv straling uit. Volgens mij zal een klein tl buisje al stukken beter werken!"
"Hoelang heeft het geduurd voordat ze zo groot waren?"
"Oke Dan zal het wel goed zijn.... ik zag in dat paddokweek topic veel grotere maarja.... als de kleine ook goed sterk zijn is dit top. Zo te zien hoef ik nog niet te oogsten. Enig idee hoe ik die ding uit de zijkant moet pulken? gewoon voorzichtig los proberen te maken bij het oogsten? Maar de man in de winkel waar ik hem hebt gekocht vertelde me dat het verkopen van growkits en sporen enzo nog wel mocht. Alleen dat ze nu ook de verse paddo's gingen verbieden. Ik heb gelijk een paar Paddo repen voor vanavond gehaalt ..."
"bersenka zei: pythregius zei: beter splijt je de stelen, en leg je ze op krant of keuken papier waneer ze volledig gedroogd zijn waneer echt alles keihard is, en wanneer je ze breekt en knap! zeggen dan stop je ze in de vriezer, wel met een plastic zakje erom Klik om te vergroten... persé in een vriezer? Heb ook paddo's gedroogd en ze in een luchtdicht bakje gedaan. Of verschimmelen ze dan toch na een tijdje? Klik om te vergroten... Ik heb gedroogte al meer dan een jaar in de vriezer liggen... Ze werken voor me gevoel iets minder goed maar ze doen het wel... Schimmellen doen ze niet iig"