Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zinnentuimel zei: Geweest deze zomer: Defqon.1 Weekend Boom Festival Paradigm Festival Op de planning: Psylân (misschien) Seven Sins Klub Verboten Organic Dreams (misschien) Paradigm x Soenda BomBlastic (misschien) STOOR (misschien) Vault Sessions x KEY Vinyl CODA - Ratherlost x Pax-Romana Psychedelic Rave óf Wasteland (is tegelijk) Vorig jaar bij Awakening Joris Voorn geweest tijdens ADE en heb me erg goed vermaakt. Overdag en indoor gaat prima samen. Het is volledig donker binnen en de lichtshow die Awakenings neerzette in de Gashouder was fenomenaal. Erg goed herinneringen aan. Klik om te vergroten... Ik was reeds overtuigd door berichten van Javelin en Foxy. Ook jouw bericht is overtuigend. Je gaat nog naar veel party's, zo te zien. Ticket voor Amelie Lens op Ticketswap gezet. Nu kijken of ik er een voor Joris Voorn kan bemachtigen. Heb bij nader inzien geen zin om om 6/7 in de ochtend naar huis te gaan, terwijl de zon schijnt."
"Hoi! Ik ga 21 oktober naar Awakenings (ADE) "Exhale by Amelie Lens". Anderen die ook gaan?"
"DjYella zei: Jep ik ga met 4 vrienden /vriendinnen, Linksvooraan is the place to be Klik om te vergroten... Nice. Wellicht dat ik dan even aansluit daar, op de linksbuiten positie."
"Javelin zei: ADE Joris Voorn Klik om te vergroten... Zeer interessante line-up. Heb echter zo m'n twijfels bij de combi overdag + indoor."
"Javelin zei: Ik ben juist helemaal blij dat t overdag is ,dan heb ik genoeg tijd voor een afterparty . En dat het in Gashouder plaatsvindt is helemaal top. ❤️ Klik om te vergroten... Daar zit wat in. Gashouder een keer eerder geweest; was wel een fijne locatie ja."
"Heel juist dat je deze stap gaat zetten. Ik ga 21 oktober, na lange tijd, weer naar een festival, en ook voor het eerst in mijn eentje. Als je maar daadwerkelijk, tot in het diepste van je vezels van techno houdt. Dan komt het meer dan goed."