Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Mijn vriendin wil graag een keer xtc proberen. Echter is er bij haar vastgesteld dat ze net geen hartritmestoornis heeft. Volgens doktoren heeft ze dus geen ziekte, maar ze is wel dichtbij de grens. Het gaat om een bijna hartritmestoornis die te maken heeft met een hoge hartslag die soms een slag overslaat. Normaal is een hartslag van 60-80. Zij heeft een hartslag van 70-110. Ze heeft jaren geleden bètablokkers gekregen voor het geval het een keer te erg mocht worden, maar deze heeft ze de afgelopen 2 jaar niet nodig gehad. Omdat xtc als bijwerking heeft dat je hartslag erg omhoog gaat is dit natuurlijk wel iets om rekening mee te houden. Als ze het doet zal ze dus lekker rustig beginnen met ongeveer 50mg en we zullen lekker thuis zitten en niet de hele nacht aan het dansen zijn op een feest waar het erg heet is. Nu mijn vraag. Heeft iemand ervaring met xtc (of andere uppers) in combinatie met een verhoogde hartslag of (bijna) hartritmestoornis? Is dit te doen en hebben jullie nog tips? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!"
"Als ze druk aan het sporten is kan het voorkomen dat haar hartslag erg snel gaat en dat ze duizelig wordt. Als ze dan even gaat zitten en diep ademhaalt gaat het weer prima."
"Heb je er zelf ervaring mee? Of ken je iemand die dit ook heeft?"
"Hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben inmiddels redelijk ervaren met XTC, maar nu wil een vriendin van mij het ook proberen. Nu is zij een HSP. Ik vroeg me af of dit een slechte combinatie is met XTC omdat een HSP al meer informatie verwerkt dan normaal en dit in combinatie met xtc misschien teveel wordt. Misschien is het een goed idee om met een lagere dosis dan normaal te beginnen? Heeft iemand ervaring hiermee, of weet iemand waar ik hier informatie over kan vinden?"
"Nee geen medicatie en uiteraard laat ik mijn pillen testen. Is niet alleen slim, maar komt ook nog eens erg grappige taferelen tegen bij die test centra, maar dat terzijde. Heb je hier ervaring mee, of ken je iemand met hsp die wel eens xtc doet of heb je hier ergens informatie over. Wat je zegt klinkt me allemaal erg logisch in de oren, maar ik wil graag van iemand horen die hier daadwerkelijk ervaring mee heeft of specifiek hierover informatie heeft."
"Dat wilde ik graag weten, bedankt! Over die test centra: Ik zag een keer 2 jongens van net 20 binnen lopen gekleed in trainingsbroeken, jassen met bontkraagjes en petjes. Die kwamen even een pilletje laten testen. Vervolgens rijden deze heren weg in een gloednieuwe Mercedes ML AMG, maar daar heb ik verder geen oordeel over ."
"xMasterx zei: Ik weet niet of die persoon gevoelig is voor drugs, want anders is die echt wel aan het flippen zoals wij dat noemen. Klik om te vergroten... Wat bedoel je hier precies mee? xMasterx zei: probeer te zorgen dat de HSP'er de controle heeft over alles, alles systematisch aanpakken zeggen wat je gaat doen etc etc. Klik om te vergroten... Goede tip, thanks!"
"Zo, een hele tijd geleden dat ik dit topic heb gestart. Maar het is nu geschied! We waren lekker bij haar thuis in een vertrouwde omgeving. Ik heb haar in het begin 50mg gegeven (ze weegt 65kg). Ze vond het wel erg spannend, maar toen het eenmaal werkte vond ook zij het heerlijk. Ze vond het niet te overweldigend, waar ik het meest bang voor was. Samen hebben we een hele fijne avond gehad, erg veel gepraat en lekker lui gedaan voor zover dat ging met al die energie . Ze heeft later op de avond nog 50mg bijgepakt en dat ging ook prima. Nogmaals bedankt voor alle tips ."
"Ik heb een tijdje geleden in Londen een heel erg gaaf shirt gekocht bij Cyberdog (een heel erg gave winkel waar de muziek belachelijk hard staat, het personeel allemaal gekleed is als cyber-gothic en waar je de vetste clubwear die je je kan bedenken kan kopen. Echt een aanrader mocht je naar Londen gaan) een heel erg gaaf t-shirt gekocht in de kleur Fluo Yellow { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } (deze kleur, niet deze print). Bij daglicht lijkt het een gewoon felgekleurd shirt maar zodra er blauw licht op komt knalt er een bak geel licht door de zaal heen. Ik heb me door mijn medegebruikers laten vertellen dat ik van de andere kant van de zaal te zien was . Erg veel complimentjes gehad en mensen die zeggen, wat is dat dan. Mocht je niet naar Londen gaan, je kan ook online bestellen"
"Dat is toevallig, ik wou precies hetzelfde topic aan gaan maken Ik gebruik ook al een tijdje xtc en laatst was het weer zover. Mooi feestje uitgezocht en gaan! Ik heb op het feest 1.5 pil met 140mg ingenomen (210mg dus, ik weeg 80kg) met intervallen van ongeveer 1.5u. Heerlijk staan stampen maar na het derde halfje werd ik wel een beetje wazig. Ook was de come down een uurtje voor het eind van het feest, dus mijn lichaam wilde niet helemaal meer meewerken. Verder wel super feest gehad. Nu vind ik het heldere van xtc wel mooi dat je hebt met een wat kleinere dosis, maar ik wil wel graag tot het einde heerlijk lopen stampen en los gaan. Dus mijn vraag hoe doseren jullie je pillen verspreid over een feest (zeg van 23u tot 6u) zodat je wel de hele tijd lekker energie hebt maar niet aan het eind van de avond rondloopt als een zombie. Intervallen van 1.5u, 2u of 2.5u? Ik weet dat dit vrij specifiek is en dat het voor iedereen anders is, dus ik ga gewoon lekker verder met trial en error, maar misschien kunnen jullie je ervaringen delen. Zo lang verhaal @OP: Ik zou lekker die pil in 2en delen. Heb een keer 140mg in een keer genomen en vond het niet heel erg relaxt. gevoel is natuurlijk heerlijk, maar mijn hart bonsde uit mijn borstkast en ik had echtn een tijdje last van kortademigheid. Anderen zullen zoiets hebben van ja, dat is super vet dan komt die keihard aan en dan moet ik eerst een uur zitten voordat ik weer verder kan. Het is maar wat je leuk vind"