Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb ongeveer een maand geleden een van mn dealertje een tijdelijke actie aangeboden gekregen. een klein zakje met daarin ongeveer 15 heldere kristalletjes, met een gewicht van ongeveer 1 á 1,5 gram op een donderdagavond met wat vrienden in een park waren we een jointje aan het roken, en ik haalde het zakje tevoorschijn. in een of andere oude kleine wietbong hebben we de kristalletjes gedrukt en met een gasbrandertje aangestoken en geïnhaleerd. na 3 grote trekken voelde ik na 30 seconden al dat ik licht in mn hoofd werd, en mijn visie begon te trillen en te schudden het voelde alsof mn hoofd opsteeg, maar mn lichaam aan de grond bleef. ik voelde me zo energiek, blij, euforisch en had enorm veel zin om dingen te gaan ondernemen. rond een uurtje of 22;00 belde een vriend van mij of ik naar groningen kwam om te gaan stappen (1,5 uur in de trein). ik twijfelde geen moment! heb gelijk de trein genomen, en ben nog nooit zo hard gegaan! ik heb urenlang gedanst in een van de grote clubs daar, echt een avond om nooit meer te vergeten! tegen een uur of 06;00 gingen we weer richting de trein, vaag als een toeter, kruipbeweging makend met mn armen vooruit. eenmaal in de trein wilde ik eigenlijk alleen maar slapen. de volgende ochtend had ik last van mn keel en een gigantische kater / dip. de keelpijn bleef ook anderhalve week aanhouden. dat was het enige negatieve dat ik er aan kan aanmerken. greetz the gurbenator"
"Re: Je ergste drugsblunder / politie kom je om 06:00 de club uitgelopen, met zn zesen, ieder 2 pilletjes achter de kiezen gehad. iedereen ging shoarma halen, behalve ik. ik had geen honger. ga rustig op een bankje zitten, sigaretje roken, komen mijn vrienden er weer aan, met 2 politie agenten. ik denk natuurlijk '#@$%^*******" en begin een beetje para te worden. ik gelijk opstaan om me heen kijken zovan ''waar zal ik eens heen rennen?!'' zet 1 stap, en.... bots! vol op mn bek ga ik daar. ik kijk omhoog, de agent steekt zijn hand uit om me omhoog te helpen, en zegt:"'je vriendin hier heeft gevraagd om een groepsfoto te maken met ons en het politiepaard erbij'' die agent wist ook donders goed de wij niet zuiver waren, dat zei hij ook, maar hij vond het wel een leuk idee. danku politie meppel! WE LOVE U!"
"ik deel de mening ook dat het in de horeca veel gebeurt, ik heb al 4/5 collega's er op mogen betrappen hun gebruiken dan alleen meer speed dan cocaïne, 1 collega is nu ook mn vaste snats-maatje, avondje naar de kroeg? nakkie er in!"
"Hallo beste crackies! Wij hebben vanavond van de smartshop volgens mij lookalike cocaïne op. Ik ben vergeten wat de naam hiervoor was, dus vandaar mijn vraag of jullie dit weten. Ik kreeg de kristalsubstantie in een gesloten verpakking met een logo van truffels er op (dit Is niet in de haak, waarschijnlijk illegaal dus) We snoven het en proefden het, en verdoofde en het was tering ranzig (asprienes ofzo) 20:00 snuiven, pijn in de neus en kotsgevoel opwekkend. 20:30 we voelen ons alsof we in een of andere HD dimensie bevinden en kleuren worden heel fel, nu Is het tijd om een dikke toeter te roken 21:00 we staan kapotstrak, euforisch gevoel kickt in en gaan in de muziek op. Ook kwamen er nu vage verhalen op tafel. 23:00 iedereen sliep als een roosje, en we leven nog lang en gelukkig! Greetz the gurbenator"