Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heeft iemand zo een foto van iemand met van die ingevallen? want eerlijk gezegd, zie ik niet wanneer iemand aan de speed zit.."
"Ketaboy zei: guapo93 zei: heeft iemand zo een foto van iemand met van die ingevallen? want eerlijk gezegd, zie ik niet wanneer iemand aan de speed zit.. Klik om te vergroten... wel super duper extreem though, is wel van meth meen ik Klik om te vergroten... ... tja toch, maar niet overdrijven en blijven eten..."
"speed minder dan 4 uur geleden, hasj minder dan 40 min, viagra minder dan 4 uur, en binnen 5 min ghb.."
"tja, vele reacties hier komen redelijk wat overheen met verhaal van men bete vriend en ik, we waren 1 doos hawaiaanse paddo's gaan halen, éénmaal terug in brussel, hebben we ze gewoon voor de tv opgegeten met zijn grote broer. hij begon nog al raar te doen met zen benen na 30 minuten zo ongeveer, om de 10 seconden ging zen been vanzelf omhoog, ik ondertussen gewoon verder pes op ps2 aan het spelen met zen grote broer, terwijl wij aan het spelen waren, begon hij ook al raar naar de muren en grond te kijken, wanneer ik één woord zij, begon hij altijd voor 2 minuten te lachen , was wel grappig, maar ondertussen had ik helemaal niets.. tja de grote broer, heeft me gezegd dat ik wellicht wel meer nodig van heb (weeg toch bijna 100 kg...) dus éénmaal het een beetje beter ging met men vriend zijn we naar huis gaan maffen, week erna terug naar roosendaal gegaan en 2 hawaiaanse bakjes genomen voor me, . Rond 22u ben ik dan gestart met ze te eten voor de tv met hun, (alleen ik), ik heb ze alletwee gewoon in één maal opgegeten met wat ketchup anders is dat niet te vreten :|... en raad had Geen enkele visiuele effect, op de hele nacht, wel heb ik welgeteld 40 min ongeveer een vreugdegevoel gehad (zo niet op u stoel kunnen blijven altijd men vrienden gaan uitdagen met kleine motjes lol en toch echt voor niets lachen ... ), zou lsd dan eventueel een optie zijn? want lijkt me toch wel heel leuk eens alles door een andere wereld te zien (sorry voor alle fouten, ben een beke heel erg stoned )"
"zo ben, begonnen met speed 2 maanden geleden of zo, ben dan terug beginnen te werken, (heb 5 maanden niet gewerkt door privé redenen) ben één maand een half terug begonnen (werk in informaticadienst van redelijk groot bedrijf) heb toch een paar kleine vraagjes... *wat is die zogenaamde rush dat je krijgt als je speed voor de eerste keer in de dag/avond neemt? heb het nog niet ondervonden of wel moet ik een beetje meer in één keer nemen . * ik doe aan fitness/bodybuilding tussen de twee ongeveer, als ik elke dag 5 kleine maaltijdjes met kip (of mager vlees eet, met groenten en fruit, zal ik dan ook kilo's verliezen? of ziektes of zo (want ik lees hier altijd dat men veel vitaminen moet eten fruit en groenten... * is speed met weed/hasj een goede combinatie? ik doe het af en toe, gelijk vanochtend, (vanaf 3 uur niet meer kunnen maffen) heb nu al ondertussen 4 lijntjes op.. en voel me natuurlijk heel actief en goed.. en daarbij heb ik ook nog hasj in pijpje gerookt(double o) of is het toch een beetje verkwisting (ik word van hasj altijd moe en lui, maar van speed juist omgekeerde, maar k'vind het best wel leuke combinatie) * heb sinds ik speed gebruik af en toe wel problemen om ne stijve te hebben eventueel sommige middeltjes tegen dit? * is het normaal dat ik meer pukkels heb dan vroeger?? vanaf dat ik verleden jaar met pure ephedrine tabs ben begonnen, begon ik er een paar te krijgen (vroeger nooit pukkels gehad) maar nu heb ik er toch een paar alvast bedankt en sorry voor de zinsopbouw ben nog altijd een stoned.."
"ben vanavond nog eens uit gegaan, (voorbereiden op lloret volgende week ) ik ken deze site al een tijdje en heb dus ook genoeg info over ghb bijeen gestapeld, ik ben dus 22, drugsverleden is niet heel indrukwekkend tegenover meerendeel van jullie hier, ik rook af en toe eens hasj of weed via pijp (laaste tijd heel veel toch , bijna elke dag vanaf s'morgens vroeg . ga proberen te verminderen wanner ik naar lloret ga. speed neem ik af en toe ook sinds bijna twee maand , 3 weken niets genomen (had niets meer). ben er toch dinsdag terug gaan halen. bon ik ga men vraag stellen. dus ben vannacht uitgeweest, heb max 1 lijn genomen rond 22 u en eentje rond 3 uur s'nachts Heb rond 21 u men flugel flesje geopend, en heb er nauwkeurig via spuit 2 ml uitgenomen en in men klein flesje cola gezet rond 1 u ongeveer komen we aan, aan de discotheek, en drink ik het in een keer op, eenmaal in disco, voelde ik me helemaal niet anders, heb op de hele nacht rond 2 u 30 één vodka gedronken (wil er ook bij vermelden dat ik bodybuilder ben, en 1 83 ben voor 98 kg en ben 22 jaart dus ik doe af en toe een kuur (heb er nu net ééntje bijna acheter de rug/ eventueel volgende keer verhogen naar 4 ml? ik vermeld dit gewoon, kan zijn dat het dis de reden is..."
"ghb Delirium zei: Waarschijnlijk gewoon ondergedoseerd. Ik zou de dosering rustig opbouwen (elke avond dat je het neemt steeds 0.5 ml. ofzo meer nemen totdat je een lekker effect krijgt) en kijken hoe jij op dit stofje reageert Klik om te vergroten... thx goede info geef je me daar. Ik wil gewoon fun beleven en niet gevaarlijk gaan doen, heb toch ook een leven, een werk enz.. alvast bedankt mate"