Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect"
"Ik snap niet dat er zoveel ervaren gebruikers zijn die out gaan? Op een gegeven moment weet je toch bij welke dosis dat gebeurt dus hoeveel je moet nemen.. Ik heb wel is geknikkebolt, maar écht outgegaan nog nooit."
"Je moet meer pakken, je gaat na lang gebruik dus ook minder snel out?"
"3 cafeïnepillen gehad om de 3 uur eentje. 2 dagen ervoor had ik er een en toen kreeg ik wel last van brandend maagzuur, geen last van de darmen gelukkig :P"
"Dus beter Kalium-GHB nemen als je geen vocht wil vasthouden"
"SWIM heeft ghb gehad van twee verschillende leveranciers, van de ene voelde hij zich helemaal zweverig en van de ander meer lam en suf. Kan dat met de grondstoffen te maken hebben? Meer mensen die dit meegemaakt hebben dat er een heel ander effect optrad van twee verschillende batches, of zou het gewoon toeval zijn dat er de ene keer heel anders op gereageerd wordt, soort van tolerantie misschien? En nog een klein ander vraagje: het is mij heel onduidelijk of 'gele' ghb nou schadelijk is ofniet. Ik lees heel veel verschillende meningen hierover, maar geen enkele goed onderbouwde. Iemand meer info? Het liefst wat er chemisch anders aan zou zijn. BVD"
"Lijkt me wel ingewikkeld dit te capsuleren? Dan moet je toch ook calcium toevoegen oid zodat de stof de hygroscopische eigenschap verliest. Iemand ervaring mee, ben wel geinteresseerd"