Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste stoners, Gisteren silverhaze gerookt in een blunt met alleen maar wiet en geen tabak. Ik werd zo stoned dat ik alles in cartoon achtige setting ging zien. Alles werd ook Een soort 2d achtig. Wie weet waardoor dit komt en heeft t nog meer gehad?"
"Ja dat klopt, ik vond t ook apart maar wel tof alles was gewoon in een cartoon setting. Als ik me echt op iets concentreerde vervaagde de rest in n cartoon en zag vervolgens geen diepte in."
"Beste wiet/hasj liefhebbers Binnekort ga ik met een klein vrirndengroepje een dagje naar Amsterdam. Dit uitje staat int t teken om knetter stoned te worden. Nou heb ik gehoord dat je veel speciale (toeristische) dingen heb als bijv een eetcafe gecombineerd met een coffeeshop, een bios coffeeshop en noem allemaal maar op. Kennen jullie de beste plekken om een leuke dag te hebben en vooral fuckin stoned te worden? Tips lo c aties alles is welkom Mvg"
"Forumleden, Donderdagnacht een geweldig techno/deephouse feest. Heb tot nu toe alleen ervaring met pillen maar donderdag voor het eerst mdma proberen. (RETESPANN0ND) Ik ben van plan kleurlenzen in me ogen te doen voor de sier. Kan dit vervelend zijn voor me space ofzo? Zijn er mensen die wel is onder invloed van xtc of mdma kleurlenzen in hebben gehad?"
"ZERO- zei: Er zou geen verschil moeten zijn want het gaat allebei om mdma maar vrijwel iedereen met ervaring met beide omschrijft wel een verschil in werking en ik ook. Ik heb één keer mdma gedaan en ik vond dat het opkomen van het gevoel veel langzamer was, minder duidelijke 'inslag' als bij een pilletje. Verder was ik slomer dan bij xtc, alhoewel, dan ben ik soms ook wel lui maar heb ik ook af en toe dat ik zo veel zin heb om te dansen en kan ik niet stilstaan. Met mdma was gewoon loom en danste wel maar langzaam en ik had alleen maar zin om te knuffelen en tegen mensen aan te staan. Heb heel lang met m'n armen om de nek van een vriend van mij gehangen, die met zijn praatkick tegen mij aan aan het lullen was. Heerlijk :P Dus, echt dat verliefde had ik veel meer bij mdma; minder 'hard gaan', minder bewegen, meer knuffelen en aanraken. Ik denk dat het net is wat je wil. Als het je niet zoveel uitmaakt, kun je het net zo goed eens proberen. Als je het veilig wil houden met de werking waar je bekend mee bent, gewoon aan de pillen gaan. Klik om te vergroten... Okee thanks! Topic mag dicht wat mij betreft. .."
"dames en heren, zaterdag heb ik het don't let daddy know feestje in de ziggodome. na 4 maandrn zonder xtc wil ik weer helemaal uit me pan gaan. hoe kan ik me t best voorbereiden om de trip beter tr laten worden en om daarna de schade beperkt te houden de dagen erna. wat ik tot nu toe heb opgegoogled is: - dagen ervoor veel pure chocolade eten - veel bananen er voor en na de trip eten - avondeten overslaan op de avond zelf - sporten en gezond eten na de trip om goed te herstellen zijn er nog extra tips en kloppen de dingen hierboven? ik hoor graag van jullie!"
"Fool zei: Ik zal je punten even per stuk behandelen met hetgeen ik er van weet gozert zei: - dagen ervoor veel pure chocolade eten Klik om te vergroten... Behalve over dit puntje, er zitten zeker stoffen in chocolade die je vrolijk/happy kunnen maken maar ik geloof er persoonlijk niets van dat dit een merkbaar effect heeft. - veel bananen er voor en na de trip eten Klik om te vergroten... Waarom bananen? Vlak voor je trip eten lijkt me niet heel verstandig, tijdens/na de trip kan dat natuurlijk wel. Maar ik zie niet in waarom dit perse bananen moeten zijn. Bananen bevatten weinig vitamine C, iets wat je o.a. nodig hebt om weer serotonine aan te kunnen maken. Appels bevatten bijvoorbeeld veel vitamine C. - avondeten overslaan op de avond zelf Klik om te vergroten... Dit lijkt me best wel een dom plan. Als je niet eet heb je geen bodem, dus dan heb je geen energie en zal je lichaam veel sneller op reserves aan gaan spreken. Zorg wel dat je je avondeten zo'n 3 uur voor je pilletje hebt opgegeten. - sporten en gezond eten na de trip om goed te herstellen Klik om te vergroten... Sporten en gezond eten is altijd goed Als je graag de schade beperkt wilt houden kun je na je trip ook antioxidanten gaan eten, melatonine is bijvoorbeeld een erg krachtige antioxidant. Dit zorgt ervoor dat de metabolieten van MDMA veel minder schade aanrichten, dat zijn namelijk vrije radicalen. (Mocht je de termen hier niet snappen, wikipedia legt deze héél duidelijk uit) Maar het belangrijkste is natuurlijk goed doseren en geen gekke dingen doen! Veel plezier! Klik om te vergroten... okee dat is duidelijk, en hoe kan ik t beste doseren? als ik 2 pillen en t feest duurt 8 uur. gewoon on de 2 uur een halve slikken?"
"iedereen bedankt voor het meedenken! wat mij betreft mag er een slot op als jullie dat willen"
"Beste forumgenoten, Aanstaande zaterdag heb ik een grote houseparty "beatloverz" op t programma staan. Ik ga na 5 maanden weer een pilletje doen. Ik heb t 3x eerder gedaan en vond t top. Nou hoor ik steeds meer dat likken veel beter is. Ik heb op dit moment de keus tussen rooie supermans en een halve gram m. Het zal dan ook mijn eerste lik ervaring worden. Miin vraag is wat is t precieze verschil tussen een pil als de rooie superman en t likken van mdma? En als ik ga likken hoe kan ik dat t beste doen op zo n groot housefeest. Ben best onervaren dus ik dacht laat ik de kenners maar het woord geven! Mvg, gozert"