Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRooie supermans of M likken?

Rooie supermans of M likken?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gozertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumgenoten,

Aanstaande zaterdag heb ik een grote houseparty "beatloverz" op t programma staan.
Ik ga na 5 maanden weer een pilletje doen. Ik heb t 3x eerder gedaan en vond t top.
Nou hoor ik steeds meer dat likken veel beter is. Ik heb op dit moment de keus tussen rooie supermans en een halve gram m. Het zal dan ook mijn eerste lik ervaring worden. Miin vraag is wat is t precieze verschil tussen een pil als de rooie superman en t likken van mdma? En als ik ga likken hoe kan ik dat t beste doen op zo n groot housefeest. Ben best onervaren dus ik dacht laat ik de kenners maar het woord geven!

Mvg, gozert
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Er zou geen verschil moeten zijn want het gaat allebei om mdma maar vrijwel iedereen met ervaring met beide omschrijft wel een verschil in werking en ik ook. Ik heb één keer mdma gedaan en ik vond dat het opkomen van het gevoel veel langzamer was, minder duidelijke 'inslag' als bij een pilletje. Verder was ik slomer dan bij xtc, alhoewel, dan ben ik soms ook wel lui maar heb ik ook af en toe dat ik zo veel zin heb om te dansen en kan ik niet stilstaan. Met mdma was gewoon loom en danste wel maar langzaam en ik had alleen maar zin om te knuffelen en tegen mensen aan te staan. Heb heel lang met m'n armen om de nek van een vriend van mij gehangen, die met zijn praatkick tegen mij aan aan het lullen was. Heerlijk :P Dus, echt dat verliefde had ik veel meer bij mdma; minder 'hard gaan', minder bewegen, meer knuffelen en aanraken.
Ik denk dat het net is wat je wil. Als het je niet zoveel uitmaakt, kun je het net zo goed eens proberen. Als je het veilig wil houden met de werking waar je bekend mee bent, gewoon aan de pillen gaan.
g
gozertLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZERO- zei:
Er zou geen verschil moeten zijn want het gaat allebei om mdma maar vrijwel iedereen met ervaring met beide omschrijft wel een verschil in werking en ik ook. Ik heb één keer mdma gedaan en ik vond dat het opkomen van het gevoel veel langzamer was, minder duidelijke 'inslag' als bij een pilletje. Verder was ik slomer dan bij xtc, alhoewel, dan ben ik soms ook wel lui maar heb ik ook af en toe dat ik zo veel zin heb om te dansen en kan ik niet stilstaan. Met mdma was gewoon loom en danste wel maar langzaam en ik had alleen maar zin om te knuffelen en tegen mensen aan te staan. Heb heel lang met m'n armen om de nek van een vriend van mij gehangen, die met zijn praatkick tegen mij aan aan het lullen was. Heerlijk :P Dus, echt dat verliefde had ik veel meer bij mdma; minder 'hard gaan', minder bewegen, meer knuffelen en aanraken.
Ik denk dat het net is wat je wil. Als het je niet zoveel uitmaakt, kun je het net zo goed eens proberen. Als je het veilig wil houden met de werking waar je bekend mee bent, gewoon aan de pillen gaan.
Klik om te vergroten...
Okee thanks! Topic mag dicht wat mij betreft. ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."